T-Mobile reklamuje się na Twitchu

T‑Mobile startuje z dwiema kampaniami reklamowymi oferty „Internet bez ograniczeń” na Twitchu. W pierwszej z nich operator wykorzysta autorski format reklamowy agencji VMLY&R, oparty na sztucznej inteligencji, i pozwalający uruchomić reklamę w momencie rozpoznania kluczowego wydarzenia w grze. W drugiej, dzięki współpracy z inSTREAMLY, informacje o ofercie T‑Mobile pojawiają się w trakcie streamów gier takich, jak League of Legends czy Fortnite.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
T-Mobile reklamuje się na Twitchu

W pierwszej kampanii na platformie Twitch T‑Mobile promuje „Internet bez ograniczeń”, wchodząc w interakcje z graczami League of Legends, którzy relacjonują swoje potyczki za pośrednictwem Twitch.tv – platformy do livestreamingu gier. Na potrzeby projektu agencja VMLY&R wykorzystała format reklamowy, który – bazując na sztucznej inteligencji – analizuje rozgrywkę i uruchamia reklamę dokładnie w momencie, gdy wartość życia lub poziom many (mana points) postaci spada.

Wdrożenie tego konceptu opiera się na wykorzystaniu technologii Streamcoi, dzięki której zintegrowane treści wyświetlają się u streamerów automatycznie.

Na potrzeby drugiej kampanii na Twitch, przeprowadzonej przez inSTREAMLY, powstały trzy kreacje dopasowane stylem do gier takich jak League of Legends czy Fortnite. W kampanii został wykorzystany autorski mechanizm inSTREAMLY, umożliwiający zautomatyzowane zaciąganie nicków użytkowników z live chatu streamu, które następnie umieszczane są bezpośrednio na kreacji.

Najnowsza oferta T‑Mobile „Internet bez ograniczeń" skierowana jest do graczy. Dostępna w dwóch taryfach: M Nielimitowana i L Nielimitowana. W przypadku wariantu M Nielimitowana użytkownik otrzymuje od początku Internet bez limitu danych z prędkością maksymalną do 30 Mb/s. Za takie rozwiązanie użytkownicy zapłacą już od 45 zł miesięcznie z rabatami. Z kolei dla graczy poszukujących Internetu bez ograniczeń przewidziana jest taryfa L Nielimitowana, która gwarantuje maksimum prędkości w T-Mobile bez limitu transferu w cenie od 65 zł miesięcznie z rabatami. Dodatkowo, w prezencie klienci otrzymują usługę „Rozrywka Uwolniona” na sześć lub dwanaście miesięcy zupełnie za darmo.

Instant Reaction Ads to nowatorska technologia stworzona przez VMLY&R i wykorzystująca sztuczną inteligencję (AI – Artificial Intelligence), która pozwala na stałe monitorowanie tego, co dzieje się w trakcie rozgrywki prowadzonej przez streamera. Zastosowany algorytm bazujący na AI umożliwia emisje komunikatu w momencie, gdy postaci w League of Legends spada poziom życia lub many.

W kampanii biorą udział topowi polscy streamerzy League of Legends na Twitchu: Karolina „Nieuczesana” Brodnicka, Damian „Nervarien” Ziaja oraz Krzysztof „ArQuel” Sauć. Transmisje potrwają do 26 kwietnia.

Agencja VMLY&R odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej, wdrożenie technologii Instant Reaction Ads, produkcję oraz koordynacje współpracy z influencerami. Za planowanie mediów jest odpowiedzialny Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7