SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile wita się z Polakami i zapowiada wyjątkowe chwile (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek markę T-Mobile. Akcję Polska Telefonia Cyfrowa przygotowała wspólnie z firmami G7 i Starcom.

T-Mobile wita się z Polakami i zapowiada wyjątkowe chwile (wideo)

W drugiej odsłonie kampanii wspierającej rebranding sieci Era na T-Mobile w całości zostaje już odsłonięty layout prezentujący tę drugą markę. Przekaz zawiera slogan „Witaj wśród 129 milionów ludzi na świecie, których łączy T-Mobile” nawiązujący do claimu tego brandu „Chwile, które łączą”.

>>> „Wszędzie w sieci” - szczegóły pierwszej oferty T-Mobile w Polsce

>>> „Wszędzie rozmawiaj” - kolejna oferta T-Mobile w Polsce

Przypomnijmy, że cała kampania ruszyła z początkiem ubiegłego tygodnia (więcej o jej pierwszym etapie). Oficjalnie T-Mobile zastąpi Erę 5 czerwca.

>>> 100 mln zł na rebranding Ery na T-Mobile


Całą akcję przygotował departament komunikacji marketingowej Polskiej Telefonii Cyfrowej we współpracy z agencją reklamową G7 (kreacja) oraz domem mediowym Starcom (planowanie i zakup mediów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: T-Mobile wita się z Polakami i zapowiada wyjątkowe chwile (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rex madler
ten projekt do prasy się może nadaje ale przeniesienie go do reklamy zewnętrznej jest brakiem znajomości reklamy.
Hasło główne jest za długie , chwile,które łączą nie widoczne a T ?????
8 8
odpowiedź
User
maks
Żenująca kampania. Oklepane pomysły, poza tym bardzo to źle logistycznie rozwiązane. Niedaleko mojego domu zawisł banner Ery z nożyczkami, dzień później, zanim ludzie zdążyli go zobaczyć wisiał już T-Mobile. Nie było czasu na zainteresowanie treścią. Kasa w błoto
8 8
odpowiedź
User
jacek g
"nawiązujący do claimu tego brandu..." poziom tego artykułu jest porażający.
8 8
odpowiedź
User
rysiek
dawno nie widzialem tak kretyńskiej kampanii.
8 8
odpowiedź
User
ser
Dowartościowujcie się tumany krytykując wszystko w czambuł (internet przesiąknięty jest zgorzkniałymi typami plującymi na wszystko) a może któryś spróbowałby coś zrobić w życiu?
8 8
odpowiedź