SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile wprowadza nowe taryfy z usługą MyBox

Sieć T-Mobile wprowadza nową ofertę dla klientów indywidualnych, w ramach której dostępne będą trzy taryfy: Basic, Comfort i Premium.

Na dzisiejszej konferencji T-Mobile zaprezentował trzy taryfy nowe dla klientów indywidualnych: Basic, Comfort i Premium.

Taryfa Comfort zapewni użytkownikom nielimitowane połączenia w ramach sieci, zaś korzystając z oferty Premium możliwe będzie prowadzenie rozmów ze wszystkimi bez żadnych ograniczeń.

Operator ponadto zapewnia pakiety minut do wszystkich sieci. W ramach taryfy Basic klienci otrzymają 400 darmowych minut, zaś w Comfort – 800 minut.

Umowy będzie można zawierać na 24 miesiące lub 36 rat. W przypadku dłuższego okresu operator bezpłatnie dołącza pakiety internetowe, których rozmiary są zależne od wybranej oferty. Klienci decydujący się na umowę 2-letnią zapłacą za nie 10 zł miesięcznie.

Klienci mogą skorzystać z ofert wraz z telefonem lub z niego zrezygnować. Wówczas cena abonamentu zostanie obniżona o połowę. Operator nie przewidział żadnych dodatkowych korzyści dla osób przechodzących z innych sieci.

Prócz tego T-Mobile wprowadzi do swojej oferty specjalną wersję taryf z usługą MyBox pozwalającą na dostęp do sklepu z aplikacjami mobilnymi (więcej na ten temat).

Nowe taryfy wchodzą w życie od jutra. Tymczasem już dziś T-Mobile rozpoczął odpowiednie szkolenia w swoich punktach sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile wprowadza nowe taryfy z usługą MyBox

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
żenująco słaba oferta

Tylko Play!!!
odpowiedź
User
filip
A co, płaca ci? :)
odpowiedź
User
demobil
niezła oferta, jak dla mnie wystarczająca w zupełności w pakiecie comfort.

problem w tym, że ostatnio da się zauważyć częste problemy z siecią w Tmobile - zrywa polaczenia dość często (co 3 polaczenie, mniej wiecej i po ok 10 minutach).
tymbardziej to dziwi gdyż era niegdyś słynęła z dobrego zasięgu.

mam nadzieje, że to poprawią bo jak nie, to inny operator będzie beneficjentem moich opłat za 1,5 roku :-)

pozdrawiam
zdzich!
odpowiedź