SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tablet to PC” - przekonuje Microsoft w reklamach Windows 8.1 (wideo)

Microsoft zaczął kampanię reklamową systemu Windows 8.1 prezentującą jego funkcje na tablety do celów biznesowych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tablet to PC”, przygotowały firmy Grey Group Poland, Film Delikatesy i Stage2.

„Tablet to PC” - przekonuje Microsoft w reklamach Windows 8.1 (wideo)

W kampanii „Tablet to PC” prezentowane są różne opcje systemu Windows 8.1 pozwalające wykorzystywać tablety różnych marek do celów biznesowych. Celem akcji jest zmiana wizerunku tabletów - z urządzeń służących głównie do rozrywki na praktyczne narzędzie do codziennej pracy w firmie.

Na potrzeby akcji przygotowano cztery spoty nawiązujące do konwencji teleturniejów. Uruchomiono serwis tablettopc.pl, w którym znajdują się szczegółowe informacje o możliwościach Windowsa 8.1 na tabletach i opcjach zakupu tego systemu i urządzeń.

Kreację kampanii i stronę tablettopc.pl przygotowała agencja Grey Group Poland, która tym samym zaczyna współpracę z polskim oddziałem Microsoftu. Spoty wyreżyserował Grzegorz Warszawski, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Delikatesy, a postprodukcją - studio Stage2.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tablet to PC” - przekonuje Microsoft w reklamach Windows 8.1 (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
brzydkie jak Microsoft
14 9
odpowiedź
User
Lara Croft
Boże, jak można coś takiego wyprodukować, zaakceptować i emitować. To ohydne i durne.
14 9
odpowiedź
User
Wid
Po prostu straszne
13 9
odpowiedź
User
Kamilll
głupie i nieśmieszne....czy to ma być puszczane w TV??? Oni chyba sobie żartują....DNO!!!
13 9
odpowiedź
User
lol
"muszę kopić tablet z Windowsem 8.1" "musze kupic tablet z Windowsem 8.1" a tak naprawde ta reklama na mnie nie działa nie przekonuje mnie
8 8
odpowiedź