Taco Bell świętuje Narodowy Dzień Taco

Z okazji National Taco Day, popularna sieć fastfoodów przygotowała kampanię z przymrużeniem oka tłumaczącą nazwę Taco Bell.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

90-sekundowa animacja przybliża historię kucharza, który chce przyrządzić taco tak duże, by najedli się nim wszyscy klienci jego baru. Nagle, w czasie gotowania potrwa... ożywa., i ma na imię El Cruncho. Okazuje się, że to nie jedyne magiczne i nietypowe atrybuty, jakie posiada.

Spot przygotowano z okazji święta marki z meksykańskimi korzeniami - National Taco Day, który obchodzony będzie 4 października. Z tej okazji firma przygotowała kampanię na 20 rynków. Klienci z różnych krajów będą mogli świętować,  sycąc się krajowymi wariacjami tacos - Potaco (w Indiach), Tico Taco (na Kostaryce) czy Bulgogi Taco (w Korei Południowej).

W ramach akcji konsumenci będą mogli brać udział w specjalnych eventach i promocjach, jakie przygotował Taco Bell.Sieć przygotowała także specjalną linię koszulek dla fanów. Akcja prowadzona będzie też w digitalu, z hasztagiem #NationalTacoDay.

Taco Bell działa na kilkudziesięciu rynkach na świecie. W 2017 roku, sieć weszła do kilku nowych krajów - Australii, Chin, Holandii, Finlandii, Peru, Rumunii i na Sri Lankę.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu