Taj Alavi na czele globalnego marketingu Spotify

Taj Alavi został globalną szefową Spotify. Wcześniej pracowała m.in. w Uberze.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Od marca 2019 roku do sierpnia 2020 roku  Alavi była starszą dyrektorką Ubera i światową szefową ds. promocji i komunikacji. Od października ub.r. pracowała w firmie Chime jako wiceprezeska ds. promocji i komunikacji.

Od grudnia 2015 roku do grudnia 2018 roku Taj Alavi pracowała na stanowisku szefowej światowej reklamy modelek na Instagramie. Dodatkowo pracowała w Intuit, Johnson & Johnson i Clorox Firm.

Spotify ostatnio uruchomiło swoją aplikację dźwiękową Greenroom na iOS i Androida. Aplikacja społecznościowa jest podobna do Clubhouse, pozwalając klientom na prowadzenie rozmów na temat zajęć sportowych, muzyki i tradycji. Aplikacja została zbudowana na Locker Room, stworzonym przez Betty Labs i przejętym przez Spotify w marcu.

W pierwszym kwartale br. Spotify odnotował dochód w wysokości 2,6 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 16 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ostatnich 12 miesięcy.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa