SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TalentMedia i Universal Music Polska partnerami

Sieć partnerska TalentMedia i firma fonograficzna Universal Music Polska podpisały umowę o strategicznym partnerstwie.

Article

W ramach podpisanej umowy, TalentMedia będzie jedynym MCNem w Polsce, oferującym swoim klientom kampanie branded content z udziałem artystów współpracujących z UMP.

Z kolei Universal będzie oferował usługi TalentMedia, w tym działania na automatycznej platformie do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv. Obecnie zrzesza ona ponad 100 influencerów i 1300 youtuberów z łączną ilością subskrypcji na poziomie 31 mln.

- Nasi klienci zyskają możliwość lokowania swoich produktów w przestrzeni artystycznej, w tym teledyskach. Muzyka jest jedną z najchętniej oglądanych kategorii na YouTube, a to oznacza, że klienci lokujący produkty u gwiazd muzyki mają szanse dotrzeć do wielomilionowej publiczności, w niezwykle atrakcyjnym i nietuzinkowym kontekście - komentuje Filip Vukić, head of talents w TalentMedia.

Universal Music Polska ma w swoim portfolio m.in. Cleo, Edytę Górniak, Natalię Nykiel, Kasię Kowalską, Anię Wyszkoni czy Monikę Lewczuk. Jest ponadto partnerem programów telewizyjnych "The Voice of Poland" i "The Voice Kids".

- Podjęliśmy decyzję o nawiązaniu współpracy z TalentMedia, ponieważ cenimy innowacyjne podejście do videomarketingu. Łączymy dwa światy, które tylko na pierwszy rzut oka są zupełnie inne. Jako Universal działamy w tej samej przestrzeni platform streamingowych co TalentMedia. Nasza współpraca ma na celu połączenie oferty sprzedażowej, know-how branżowego oraz crosspromocję artystów i influencerów - komentuje Agnieszka Wieczorkowska, Influencer Lead w Universal Music Polska.

Od połowy ub.r. TalentMedia należy do holdingu marketingowo-badawczego Mediacap (obejmującego też firmy Scholz&Friends Warszawa, The Digitals, EmLab, Plastream, Opinie.pl i IQS). W drugim kwartale br. zanotowała 4,5 mln zł wpływów sprzedażowych, a cały Mediacap miał 21,18 mln zł wpływów i 253 tys. zł zysku netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TalentMedia i Universal Music Polska partnerami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl