Taneczny program Kingi Rusin wyprzedza konkurencję

Emitowany w środowe wieczory w TVN nowy program rozrywkowy 'You CanDance - Po prostu tańcz!' notuje lepsze wyniki oglądalności niżprogramy nadawane o tej samej porze w konkurencyjnych stacji, awidownia rośnie.

pp / foto: TVN
pp / foto: TVN
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, iż średniaoglądalność trzech do tej pory nadanych odcinków programu wyniosła2,91 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 22,77 proc.Jeszcze lepsze udziały show osiągnął w komercyjnej grupiedocelowej, gdzie wyniosły one 24,42 proc.

Podczas nadawania trzech pierwszych odcinków "You Can Dance - Poprostu tańcz!" to TVN miał najwięcej widzów. Na drugim miejscuznalazł się Polsat, który w tym czasie nadawał filmy fabularne, codało mu udziały wynoszące 21,42 proc. Na kolejnych miejscachuplasowały się: TVP1 (17,08 proc., filmy, program "Autografy") iTVP2 (15,63 proc., "Panorama", filmy, mecz piłki nożnej).

Nowy taneczny program TVN oglądają głównie kobiety. Poza tymprodukcja przyciąga przed ekrany przede wszystkim osoby w wieku od25 do 59 lat, zamieszkałe w miastach, z wykształceniem średnim iwyższym.

"You Can Dance - Po prostu tańcz!" to program w którym wyłonieniw castingach tancerze walczą o stypendium na Broadwayu. Obecnie TVNpokazuje relacje z castingów, potem nada wydania zrealizowanepodczas treningów w Paryżu, zaś od 10 października emitowane będąodcinki z występami uczestników na żywo. Program, który prowadziKinga Rusin, pokazywany jest w środy o 21.30.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska