SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Taniec z Gwiazdami” stracił 280 tys. widzów, ale Polsat pozostał liderem

Czwartą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,4 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 280 tys. widzów. Polsat w czasie jego nadawania był jednak liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 29,62 mln zł.

Article

Program „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 11 września do 13 listopada br. Średnia oglądalność czwartej edycji show wyniosła 3,38 mln widzów, co przełożyło się na 22,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów - 3,77 mln - zgromadził odcinek z 6 listopada.

Oglądalność „Tańca z Gwiazdami 4” odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-11-2015

20:05:45

3 774 114

23,62%

13-11-2015

20:05:46

3 568 550

21,86%

23-10-2015

20:07:12

3 489 039

21,73%

Dla porównania, drugą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,66 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 24,07 proc. oraz 18,39 proc. (więcej na ten temat). Oznacza to, że show stracił 280 tys. widzów.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało mu 11,13 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, serial „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy” i filmy; 10,16 proc.), a czwarte -  TVP2 („O mnie się nie martw”, „Rodzinka.pl” i „Latający Klub II”; 9,48 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Widownia „Tańca z Gwiazdami” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Taniec z Gwiazdami 4

3 383 995

22,12%

15,23%

TVN

1 702 267

11,13%

17,27%

TVP1

1 553 758

10,16%

8,07%

TVP2

1 450 507

9,48%

9,99%

Wpływy reklamowe z czwartej edycji widowiska wyniosły 29,62 mln zł. Dla porównania, druga seria z reklam przyniosła 36,9 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kryształową Kulę „Tańca z Gwiazdami 4” zdobyła Ewelina Lisowska, tańcząca w parze z Tomaszem Barańskim. Podczas programu zapowiedziano, że piąta odsłona widowiska pojawi się w Polsacie wiosną 2016 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” stracił 280 tys. widzów, ale Polsat pozostał liderem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Oglądalność jakiej nie ma żadne inne polsatowskie show, jednak te udziały w 16-49 nie za tęgie.
19 9
odpowiedź
User
f
co trzeba mieć w głowie żeby ogl;adac taka szmire
15 12
odpowiedź
User
Mariola
A mi się podoba i chętnie taniec oglądam. To kultura, sztuka i trzeba z tym obcować. I nie zgadzam się, że inne show polsatu są słabe. Te muzyczne są też dobre, choć fakt faktem że mniej osób je ogląda.
11 14
odpowiedź
User
JACEK
TERAZ BĄDA TAŃCZYĆ TUSK Z SZYDŁO I MOŻE KTOŚ TO G ,,OGLADNIE JUŻ DAWNO POWINNI TO WYCOFAĆ TAK SAMO JAK RODZINKA Z TYM BŁAZNEM W ROLI GŁ
9 11
odpowiedź
User
JACEK
TERAZ BĄDA TAŃCZYĆ TUSK MERKEL I MOŻE KTOŚ TO G ,,OGLADNIE JUŻ DAWNO POWINNI TO WYCOFAĆ TAK SAMO JAK RODZINKA Z TYM BŁAZNEM W ROLI GŁ
10 11
odpowiedź