Format nie do zdarcia? „Taniec z gwiazdami” znów hitem oglądalności

16. edycję „Tańca z gwiazdami” w Polsacie oglądało średnio 1,75 mln widzów, a Polsat w porze emisji show zwiększył udziały w rynku względem dwóch minionych edycji. Większym zainteresowaniem widzów niż przed rokiem cieszył się tez finał programu, który przyciągnął przed ekrany średnio 2,2 mln odbiorców.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Format nie do zdarcia? „Taniec z gwiazdami” znów hitem oglądalności
akpa

Polsat emitował 16. edycję „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" w niedziele o 19.55 między 2 marca a 11 maja br. Taneczne show przyciągało przed ekrany średnio 1,75 mln widzów, co przełożyło się na 15,4 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej oraz 11,9 proc. w grupie komercyjnej 16-59. 

Średnia widownia “Tańca z gwiazdami” w 16. edycji nie spadła poniżej 1,7 mln widzów, a niedzielny finał obejrzało średnio 2,2 mln odbiorców. To więcej niż finał 14. serii show emitowanego w Polsacie wiosną ubiegłego roku, który przyciągnął 1,94 mln odbiorców.

Zakończona niedawno edycja “Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” wypada podobnie pod względem średniej oglądalności sezonu (wiosną 2024 było to średnio 1,7 mln widzów) oraz udziałów w rynku. Wówczas Polsat w porze emisji programu notował udziały na poziomie 14 proc. w grupie ogólnej oraz 11,7 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Kto wgrał 16. edycję “Tańca z gwiazdami”?

Zwyciężczynią 16. edycji „Tańca z gwiazdami” została influencerka Maria Jeleniewska w parze z Jackiem Jeschke. Drugie miejsce zajął aktor Filip Gurłacz z Agnieszką Kaczorowska, a trzecie artystka kabaretowa Adrianna Borek i jej partner taneczny Albert Kosiński.

Ewa Minge pierwszą uczestniczką 17. edycji “Tańca z gwiazdami”

Polsat już przygotowuje się do jubileuszu 20-lecia “Tańca z gwiazdami” w polskiej telewizji, który będzie świętować jesienią. Stacją pokaże wtedy 17. serię tanecznego show, którego jedną z uczestniczek będzie Ewa Minge. Nazwisko projektantki ujawniono w niedzielnym finale.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Startuje cyber.gov.pl do ochrony przed zagrożeniami w sieci

Startuje cyber.gov.pl do ochrony przed zagrożeniami w sieci

Oshee współpracuje z Kacprem Tomasiakiem

Oshee współpracuje z Kacprem Tomasiakiem

Zaskakujący wybór Człowieka Roku 2025 magazynu "Time"

Zaskakujący wybór Człowieka Roku 2025 magazynu "Time"

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Zmiany i awanse w Agencji 2012

Zmiany i awanse w Agencji 2012