SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tarczyński sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu. Umowa na 14 mln złotych

Firma z branży produkcji mięsnej Tarczyński została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.  Wartość kontraktu opiewa na kwotę 14 mln złotych.

Article

O zawarciu umowy poinformowali w trakcie konferencji prasowej prezydent Wrocławia Jacek Sutryk, członkowie zarządu Tarczyński  – Tomasz i Dawid Tarczyńscy oraz zarząd Stadionu Wrocław – prezes Marcin Przychodny oraz wiceprezes Marta Urbanek.

-Nie mam wątpliwości, że to wielki dzień dla Wrocławia i naszego flagowego obiektu. Stadion Wrocław zyskuje sponsora tytularnego i od teraz będzie funkcjonował jako Tarczyński Arena – mówi Jacek Sutryk, prezydent Wrocławia.

Stadion Wrocław ma nowego sponsora

Umowa między Stadionem Wrocław a firmą Tarczyński została podpisana na 6 lat z możliwością jej przedłużenia. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 14 mln złotych. Przez 6 najbliższych lat Stadion Wrocław będzie nosił nazwę Tarczyński Arena. Zmieni się także dotychczasowy logotyp obiektu.

Podpisanie tego kontraktu przenosi stadion w nową rzeczywistość finansową i zapewnia mu poważne wpływy w wieloletniej perspektywie. Jestem przekonany, że to ważny moment także wizerunkowo, bo obiekt pozyskuje sponsora tytularnego po 10 latach działalności. Dziękuję Panu Prezesowi Jackowi Tarczyńskiemu za zaufanie. Jestem przekonany, że wydarzenia organizowane na Tarczyński Arena przyczynią się do jeszcze większej rozpoznawalności kierowanej przez niego firmy – mówi Marcin Przychodny, prezes zarządu Stadionu Wrocław.

Nowy logotyp obiektu jest połączeniem dotychczasowego logotypu Stadionu Wrocław oraz marki Tarczyński.

Na fasadzie zostanie umieszczony nowy logotyp obiektu Tarczyński Arena. Bez zmian pozostanie natomiast wnętrze stadionu i trybuny. Podświetlana membrana zachowa swój charakter i nadal będzie świecić w wielu kolorach, w zależności od odbywających się na stadionie wydarzeń.

– Pozyskanie sponsora tytularnego w tak trudnych czasach jest niewątpliwym sukcesem. Ostatnie dwa lata dały się mocno we znaki naszej branży, dlatego chciałabym podziękować całemu zespołowi spółki Stadion Wrocław, który ciężko pracował, by Stadion nie tylko odnalazł się w nowej rzeczywistości, ale też wykonał duży krok naprzód. Naszym partnerom z firmy Tarczyński dziękuję za zaufanie i cieszę się na naszą współpracę – mówi Marta Urbanek, wiceprezes zarządu Stadionu Wrocław.

Oprócz praw do nazwy oraz brandingu nowy sponsor uzyskał także możliwość organizowania w przestrzeniach obiektu własnych przedsięwzięć sportowych czy rozrywkowych. Na stadionie znajdzie się jedno z biur sponsora tytularnego. W punktach gastronomicznych pojawią się kabanosy, wędliny i przekąski białkowe produkowane przez firmę Tarczyński. Będzie można także spróbować hot-dogów z parówkami tej marki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tarczyński sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu. Umowa na 14 mln złotych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szacki
A jak tam kabanosy?
Mają już tyle mięsa ile powinny mieć?
odpowiedź
User
slask
Teraz będzie Śląsk Kabanos Wrocław
odpowiedź