Parówkożercy reklamują markę Tarczyński

Marka Tarczyński wystartowała z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców. Towarzyszy jej konkurs, w którym do wygrania jest prywatna impreza z food truckiem pełnym hot dogów i innych przysmaków.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Parówkożercy reklamują markę Tarczyński

W ramach kampanii 16 września na ekrany tv wróci spot reklamowy, w którym Inspektor rozwiążę zagadkę zaginionych parówek. W trakcie kampanii zostanie przedstawiony nowy - po Smolastym i Julii Żugaj - ambasador marki.

Kampanię rozpoczął konkurs w mediach społecznościowych. Główną nagrodą jest wizyta food trucka Parówkożerców na prywatnej imprezie zwycięzcy z zapasem autorskich hot dogów oraz przekąsek. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy pod postem konkursowym na Facebooku dodać zdjęcie swoje i swojej ekipy wraz z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie ta impreza zasługuje na wyjątkową wizytę. Zwycięzca zostanie ogłoszony na początku października. Konkurs będzie promowany w mediach społecznościowych, na YouTube oraz Spotify.

Od 16 września w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na ponad 40 kanałach tematycznych emitowane będą humorystyczne spoty marki Tarczyński. Będzie je można zobaczyć też przed seansami w sieci kin Cinema City od 13 września do 31 października. Dodatkowo firma zaprosiła do współpracy kolejne głosy młodego pokolenia. Nowy ambasador marki zostanie ujawniony 20 września. 

Kampania „Wszyscy są Parówkożercy” potrwa do końca października. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej