SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tarczyński reklamuje kabanosy dla dzieci Gryzzale

Startują działania reklamowe Gryzzali, nowej marki kabanosów drobiowych dla dzieci produkowanej przez firmę Tarczyński. Za koncepcję, strategię i kreację kampanii odpowiada agencja OS3.

Article

W ramach współpracy agencja OS3 jest odpowiedzialna za planowanie i prowadzenie długoterminowej promocji Gryzzali. Pierwszym etapem działań jest kompleksowe przygotowanie i obsługa serwisu gryzzale.pl.

Serwis podzielono na trzy główne działy. Sekcja „Gryzzale” prezentuje produkty marki. Sekcja bohaterowie opisuje animowane postacie promujące markę. Ostatnia sekcja to strefa rozrywki „Rozzgryzaj zagadki”. W formie gry przygotowano  zagadki powiązane tematycznie z cechami bohaterów Gryzzali. Pytania dostępne na stronie można losować dzięki specjalnie zaprojektowanemu modułowi pozwalającemu zaznaczać łamigłówki wszystkich bohaterów, jednego z nich lub losowo wybrać pojedyncze pytanie.


OS3 opracowała koncepcję kreatywną, architekturę informacji, mechanizmy oraz zajęła się pracami programistycznymi witryny.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tarczyński reklamuje kabanosy dla dzieci Gryzzale

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KK
Grafika średnia, postacie wyglądają dość obleśnie. Natomiast sam pomysł jest OK.
8 8
odpowiedź