'Targuj się'

Kampania pod tym tytułem zachęca do negocjowania cen przy zakupie produktów z oferty Komfortu.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

„Kolejny raz w skali ogólnopolskiej Komfort jako pierwszy wdraża i wykorzystuje w formie motywu przewodniego swoich kampanii tak odważne proklienckie działania. Jako pierwszy zaprasza wszystkich swoich klientów do negocjacji cen. Wcześniej jako jeden z pierwszych proponował zwrot różnicy w cenie w ramach systemu gwarancji najniższej ceny.“ – mówi Krzysztof Szultka, który jako z-ca dyrektora marketingu ds. promocji i reklamy od 4 lat odpowiada za wdrażanie strategii reklamowej sieci Komfort.

W jesiennej kampanii zaplanowano emisje kilku różnych spotów o długości 30 i 15 sek. planowane są we wszystkich większych stacjach TV (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4) oraz informacyjnej TVN24. Działania telewizyjne zostaną wsparte reklamami prasowymi i outdoorem. Kampania potrwa nieprzerwanie aż do grudnia.

Media zakupił Media Concept. Za strategię i realizację kampanii odpowiada Just, który pracuje dla Komfortu od początku 2005 roku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA