SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Teatr Roma wybrał do współpracy firmy outdoorowe

Teatr Muzyczny Roma w Warszawie zakończył przetarg na jego obsługę w zakresie reklamy zewnętrznej. Zawarł umowy z Gigaboard Polska, Synergic, Good Looking Studio, Warexpo, Althermedia, AMS i Ströer Media.

Article

Gigaboard zamieści reklamy Teatru na tzw. megaboardach, Synergic zajmie się reklamą teatru w przejściach podziemnych, a Good Looking Studio wykona mural. Warexpo udostępni Teatrowi Roma swoje niepodświetlane słupy reklamowe, Althermedia będzie promować instytucję w kurortach nadmorskich. AMS SA zajmie się szeroko pojętą reklamą zewnętrzną na ekranach, zaś Ströer Media reklamą zewnętrzną w ogóle.

Z wybranymi firmami Teatr Roma będzie pracować do końca czerwca 2016 roku. Łącznie na promocję na nośnikach przez nie udostępnionych zapłaci blisko 1,58 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Teatr Roma wybrał do współpracy firmy outdoorowe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dudi
Czyli z kolesiami z ratusza i ich znajomymi.
9 8
odpowiedź