SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tele 5 walczy o widza

Tele 5 chce walczyć o widzów i reklamy

Tele5 jest obecna na polskim rynku telewizyjnym już od ponad roku. W rok po starcie Tele5 ma zasięg ogólnopolski około 14 milionów osób i udział w rynku w około 0,3 - 0,4%.

Stacja od początku reklamowała się jako stacja rodzinna, bez przemocy, opartej wyłącznie na produkcjach europejskich. Jednak profil Tele 5 zmienia się. Obecnie obok produkcji europejskich ramówka Tele5 zawiera także produkcje amerykańskie. Oprócz tego stacja pracuje nad uruchamianiem własnych produkcji. W najbliższym czasie Tele5 wyemituje szereg nowych amerykańskich i włoskich filmów i seriali oraz nowe francuskie i brytyjskie programy dokumentalne. W drugiej połowie czerwca stacja rozpocznie emisję serialu wenezuelskiego "Trzy siostry", który w krajach latynoskich był oglądany przez ponad 50% widzów.

Program Tele5 jest dostępny w sieciach kablowych, przez satelitę oraz na platformach cyfrowych Cyfra+ i Polsat Cyfrowy. Tele 5 jest własnością spółki Fincast sp. z o.o., której udziałowcy to: Eurocast Italia (75%) oraz Mediafin (25%).
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tele 5 walczy o widza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl