SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, „Ekran TV” stracił najwięcej

W lipcu br. na pozycji lidera wśród dwutygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Świat”, który jako jedyny w zestawieniu pochwalić się mógł wzrostem średniej sprzedaży ogółem. Z kolei najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku wyniosła 340 244 egz. Była ona o 0,35 proc. większa niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 172 082 egz., po spadku o 10,01 proc.

Trzecie pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lipcu br. na poziomie 56 305 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 12,84 proc.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

340 244

339 073

TV14

172 082

191 229

Ekran TV

56 305

64 603


W lipcu 2013 w porównaniu do czerwca 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „TV 14” - było to 8,88 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

340 244

353 910

TV14

172 082

188 844

Ekran TV

56 305

59 744

 

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, „Ekran TV” stracił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl