SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” liderem wśród tygodników telewizyjnych, „Super TV” z największym spadkiem

W lutym 2013 roku wszystkie tygodniki Wydawnictwa Bauer z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Zyskały za to pisma innych wydawców. Liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.

okładka

okładka "Tele Tydzień"

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2013 roku uplasowała się na poziomie 980 895 egz., co oznacza spadek względem lutego 2012 roku o 4,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,91 proc. i ustabilizowała się na poziomie 404 477 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem jednak spadła o 4,07 proc. do 186 432 egz.

Natomiast na czwartą pozycję spadł, także wydawany przez Wydawnictwa Bauer, „Tele Max”. Średni sprzedażowy wynik tego pisma wyniósł 183 745 egz., po spadku o 8,26 proc.

Oczko niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,69 proc. do poziomu 162 312 egz.

Wzrostami średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogły tygodniki innych wydawnictw: „Program TV” wydawany przez Press-Media (wzrost o 3,10 proc. do poziomu 121 634 egz.) oraz „Teleprogramy” (Teleprogramy; o 1,36 proc. do 38 285 egz.).

Wirtualnemedia.pl luty
ZKDP 2013 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 980895 1032437
To & Owo 404477 429902
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 186432 194351
Tele Max 183745 200283
Super TV 162312 179733
Program TV 121634 117980
Teleprogramy 38285 37771


W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 12,92 proc.) pochwalić się mógł „Kurier TV”. Z kolei najwięcej straciły tutaj „Teleprogramy” - było to 13,00 proc.

Wirtualnemedia.pl 2013
ZKDP luty styczeń
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 980895 916441
To & Owo 404477 368617
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 186432 165108
Tele Max 183745 165187
Super TV 162312 151483
Program TV 121634 136690
Teleprogramy 38285 44007

 

Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” liderem wśród tygodników telewizyjnych, „Super TV” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl