SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie

W listopadzie 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku uplasowała się na poziomie 816 002 egz., co oznacza spadek względem listopada 2013 roku o 7,83 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się również o 7,83 proc. i ustabilizowała się na poziomie 349 916 egz.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 191 687 egz., po wzroście o 18,28 proc. - jedynym w zestawieniu.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 30,29 proc. i wyniosła 23 489 egz.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 056 189

817 852

816 002

1 134 860

887 131

885 281

To & Owo

522 479

349 916

349 916

562 703

379 650

379 650

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

283 908

191 687

191 687

239 496

162 067

162 067

Program TV

203 768

123 502

101 142

209 149

132 280

106 902

Teleprogramy

54 630

23 489

23 489

70 730

33 696

33 696


W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku prawie wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Kurier TV” - było to 2,86 proc. Z kolei jedyny spadek, wynoszący 0,89 proc., odnotowały „Teleprogramy”.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 056 189

817 852

816 002

1 064 877

814 841

812 841

To & Owo

522 479

349 916

349 916

524 974

347 874

347 874

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

283 908

191 687

191 687

278 704

186 354

186 354

Program TV

203 768

123 502

101 142

198 965

122 439

100 279

Teleprogramy

54 630

23 489

23 489

55 870

23 700

23 700

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl