SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” na czele sprzedaży tygodników telewizyjnych w I półroczu 2016

W I półroczu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu br. uplasowała się na poziomie 771 862 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,38 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,53 proc. i ustabilizowała się na poziomie 321 022 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w I półroczu 2016 roku wyniósł 166 293 egz., po spadku o 8,16 proc. Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia ub.r. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali".

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 14,12 proc. i wyniosła 82 153 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Tydzień

1 014 330

772 754

771 862

1 103 402

816 821

815 786

-5,38%

To & Owo

472 976

321 030

321 022

522 315

347 156

347 156

-7,53%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

250 874

166 293

166 293

275 801

181 069

181 069

-8,16%

Program TV

166 526

102 334

82 153

195 677

117 315

95 663

-14,12%

W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 5,88 proc. do poziomu 725 015 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (304 709 egz.; w dół o 6,03 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (154 511 egz., spadek o 7,13 proc.).

Najwięcej również i tutaj stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał o 11,77 proc. do 77 085 egz.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Tydzień

971 180

725 765

725 015

1 064 872

771 325

770 325

-5,88%

To & Owo

453 743

304 709

304 709

490 797

324 253

324 253

-6,03%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

241 711

154 511

154 511

255 354

166 381

166 381

-7,13%

Program TV

165 706

96 812

77 085

187 554

107 258

87 370

-11,77%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” na czele sprzedaży tygodników telewizyjnych w I półroczu 2016

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ktos
Warto dodać to, że naczelna Agnieszka Trojanowicz to w wydawnictwie pracuje od 2007 roku, bo wcześniej to tylko w chórkach śpiewała. Jej talenty pozamerytoryczne sprawiły, że wygryzła wszystkich, którzy ją czegoś w dziennikarstwie nauczyli. Naczelną czegokolwiek jest od 2012 roku, ale nie zagraża równie niekompetentnej pani dyrektor, więc ładnie piszą o niej w komunikatach. To są te tuzy dziennikarstwa. Na kolejne przesłuchania do Bauera, zapraszamy woltyżerów i tancerki
odpowiedź