SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” sprzedaje poniżej 850 tys. egz. Zyskał tylko „Kurier TV”

W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Niemal wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”. Zyskał tylko „Kurier TV”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku uplasowała się na poziomie 835 376 egz., co oznacza spadek względem lutego 2014 roku o 10,43 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,51 proc. i ustabilizowała się na poziomie 355 212 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 187 499 egz., po wzroście o 14,06 proc. - jedynym w zestawieniu.

Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia br. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali” (więcej na ten temat).

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,11 proc. i wyniosła 99 852 egz.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 119 884

836 376

835 376

1 222 406

934 534

932 671

To & Owo

537 482

355 212

355 212

572 489

388 266

388 266

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

283 704

187 499

187 499

246 160

164 392

164 392

Program TV

198 994

122 530

99 852

214 420

132 326

107 492

W lutym 2015 roku w porównaniu do stycznia 2015 roku wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV” - było to 5,04 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 119 884

836 376

835 376

1 147 451

845 055

843 830

To & Owo

537 482

355 212

355 212

540 025

359 854

359 854

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

283 704

187 499

187 499

288 944

188 950

188 950

Program TV

198 994

122 530

99 852

202 696

128 122

105 156


 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” sprzedaje poniżej 850 tys. egz. Zyskał tylko „Kurier TV”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
moje imię
To normalne, że gdy TV na początku roku dają odgrzewane kotlety sprzedaż pism z programem spada.
9 8
odpowiedź