SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 850 tys. egz., tylko „Kurier TV” w górę

W styczniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2015 roku uplasowała się na poziomie 843 830 egz., co oznacza spadek względem stycznia 2014 roku o 7,66 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj Jedynki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,94 proc. i ustabilizowała się na poziomie 359 854 egz.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 188 950 egz., po wzroście o 13,22 proc. - jedynym w zestawieniu.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 32 proc. i wyniosła 22 965 egz.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 147 451

845 055

843 830

1 177 354

915 626

913 776

To & Owo

540 025

359 854

359 854

556 221

390 885

390 885

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

288 944

188 950

188 950

239 946

166 886

166 886

Program TV

202 696

128 122

105 156

208 829

134 895

109 345

Teleprogramy

52 500

22 965

22 965

68 013

33 771

33 771


W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press-Media”) - było to 1,69 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 5,83 proc., odnotował „Tele Tydzień”.

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2015

grudzień 2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 147 451

845 055

843 830

1 208 789

897 167

896 027

To & Owo

540 025

359 854

359 854

548 956

362 395

362 395

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

288 944

188 950

188 950

298 960

187 845

187 845

Program TV

202 696

128 122

105 156

204 948

125 320

103 410

Teleprogramy

52 500

22 965

22 965

52 460

23 095

23 095

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 850 tys. egz., tylko „Kurier TV” w górę

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czarne chmury
Na ratunek bieży dzielny Dowgird!
odpowiedź
User
grafik kreatywny
może grafik kreatywny pomoże??? hahaha grafik kreatywny - kto to pisał???
odpowiedź