Historyczna zmiana w „Teleexpressie”. Kobieta po raz pierwszy w roli lektorki

Paula Michalik w środę zadebiutowała w roli lektorki w nadawanym w TVP1 „Teleexpressie”. To pierwsza kobieta czytająca materiały w programie. Dziennikarka łączyć będzie tę rolę z pracą w Radiu ZET.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Historyczna zmiana w „Teleexpressie”. Kobieta po raz pierwszy w roli lektorki

- W „Teleexpressie” zmiany twarzy, zmiany głosów i kobieta w końcu miała szansę dołączyć - mówi Wirtualnemedia.pl Danuta Dobrzyńska-Schrimmer, szefowa „Teleexpressu”.

Paula Michalik będzie czytać materiały w serwisie na zmianę z Adamem Wilkiem i Jakub Urlichem, którzy dołączyli do „Teleexpressu” po jego reaktywacji. Wilk był lektorem serwisu TVP1 w przeszłości. 

- Wszyscy lektorzy mają podzielne te dyżury mniej więcej po równo, tak jak wynika z ich możliwości i kalendarza - dodaje Dobrzyńska.

Fakt czytania wszystkich materiałów przez lektora i ich skrótowość odróżnia “Teleexpress”  od dużych, wieczornych dzienników jak “Panorama” TVP2, “Wydarzenia” Polsatu czy “Fakty” TVN. 

Paula Michalik od 13 lat w Radiu ZET

Paula Michalik od 2011 r. przygotowuje i prowadzi „Wiadomości Radia ZET”. W przeszłości była związana też z TTV, TVN Warszawa i RMF FM.

„Teleexpress” nadaje ponownie od 4 stycznia br. Emitowany codziennie o 17.00 program, po reaktywacji prowadzą Maciej Orłoś i Aleksandra Kostrzewska. Za jakiś czas ma się pojawić trzeci prowadzący. Od 15 stycznia br. w TVP Info oglądać można znów „Teleexpress Extra”, nadawany o 17.15. 

Średnia widownia „Teleexpressu” w okresie od 4 do 7 stycznia br. w TVP1, TVP Info i TVP Polonia wyniosła 1,98 mln osób. Przełożyło się to na 18,58 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,02 proc. w grupie 16-49 oraz 13,50 proc. w grupie 16-59.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu