SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telekomunikacja Polska reklamuje się w Open.fm

Telekomunikacja Polska prowadzi kampanię reklamową w czterech świątecznych kanałach radia internetowego Open.fm. Akcja obejmuje spoty i branding stacji.

Telekomunikacja Polska została sponsorem czterech świątecznych kanałów radia internetowego Open.fm: Na Gwiazdkę, Na Gwiazdkę Classic, Na Gwiazdkę RMX i Na Gwiazdkę Alternativ. W ramach współpracy firma jest promowana w formie spotów i brandingu odtwarzacza na stronie internetowej.

Zakupem mediów na potrzeby kampanii - zaplanowanej do końca roku - zajął się MEC Interaction, interaktywny dział domu mediowego Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Telekomunikacja Polska reklamuje się w Open.fm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl