SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telepizza na billboardach

Agencja Salt and Pepper przygotowała kampanię outdoorową Telepizzy na potrzeby promocji oferty "2 za 1", w której konsument przy zakupie jednej pizzy drugą otrzymuje gratis.

Pojawienie się Telepizzy na billboardach ma na celu zachęcenie konsumentów do skorzystania z oferty Telepizzy oraz wzmocnienie wizerunku marki.

telepizza

Kampanię tę wspiera szereg materiałów BTL takich jak plakaty i kupony ofertowe oraz działania marketingowe w internecie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telepizza na billboardach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl