Telewidzowie zmęczeni reklamą Media Expert z Eweliną Lisowską - w internecie krytyka i parodie (wideo)

Reklama elektromarketów Media Expert z piosenkarką Eweliną Lisowską jest w ostatnich tygodniach emitowana w telewizji tak często, że wielu odbiorców deklaruje, że zniechęciło ich to do zakupów w tych sklepach. W internecie pojawiły się też przeróbki spotu oparte na memach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Telewidzowie zmęczeni reklamą Media Expert z Eweliną Lisowską - w internecie krytyka i parodie (wideo)
Ewelina Lisowska w reklamie Media Expert

Ewelina Lisowska została ambasadorką reklamową Media Expert w drugiej połowie listopada, zastępując w tej roli promującą sieć przez poprzednie dwa lata Dorotę „Dodę” Rabczewską. W spocie Lisowska wykonuje przeróbkę swojego przeboju „W stronę słońca”, śpiewając: „Włączamy / Włączone niskie ceny!”. Kampania reklamowa, przygotowana przez firmy Ambasada Brand Communications i Flota Filmowa - obejmuje telewizję i radio (zobacz szczegóły).

Akcja reklamowa była intensywnie prowadzona nie tylko w tygodniach przedświątecznych, które są tradycyjnie okresem żniw dla całej branży handlowej, w związku z czym duże kampanie marketingowe prowadziło wiele sieci dyskontów i supermarketów (na czele z Biedronką promowaną przez dzieci, Lidlem z Pascalem Brodnickim, Karolem Okrasą i promocyjnymi nożami czy Tesco z kulinarnymi podróżami Roberta Makłowicza), sklepów ze sprzętem RTV i AGD (Saturn od dwóch miesięcy jest reklamowany pod hasłem „Myśl technologicznie”) oraz sklepów internetowych i innych serwisów e-commerce (na czele z Allegro, które od połowy br. reklamują animowane smartfony zachowujące się jak ludzie).

Przy czym komunikacja reklamowa Media Expert nie została zakończona ani ograniczona w same dni świąteczne, na co zwróciło uwagę wielu odbiorców, zirytowanych przede wszystkim częstą emisją spotu z Lisowską w telewizji. Niektórzy swoje negatywne opinie i spostrzeżenia wyrazili na facebookowym fanpage’u Media Expert.

- Blok reklamowy - Polsat - godzina 17:37. Wasza debilna reklama leci 3 raz w ciągu 10 minut. Brawo, już wiemy, jak narobić sobie wrogów jedną reklamą. Brawo! - relacjonowała 25 grudnia Karolina Skuza. - Dzisiaj na Eska Tv leciała w ciągu godziny 10 razy. Nigdy w życiu u was nic nie kupię! - napisała tego samego dnia Jolanta Vollmuller.

Na fanpage’u, na którym przez świąteczne dni pojawiały się tak jak normalnie informacje o promocjach produktowych, tylko w sobotę zamieszczono kilkanaście wpisów krytykujących, najczęściej dosadnie, reklamę z Eweliną Lisowską. „Za te reklamy w tv, ktoś powinien was zastrzelić. Od dzisiaj jesteście ‘menda ekspert’”, „W życiu u was nic nie kupię przez tą poj…baną reklamę, którą słyszałem przez cały grudzień!!!”, „Podczas jednej przerwy reklamowej Wasza reklama potrafi 3 razy zdenerwować, a przejeżdżając obok sklepu nadużywam wulgarnych słów. Wydaje mi się, że nie tylko ja tak mam, gdyż wśród znajomych nie znalazłem nikogo, kto byłby nią zachwycony” - to najłagodniejsze z postów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/empik-przeprasza-urazonych-bozonarodzeniowymi-reklamami-z-czubaszek-i-nergalem ##

W ostatnich dniach pojawiło się też kilka śmiesznych parodii wideo, w których swoją irytację reklamą Media Expert pokazują bohaterowie internetowych memów: Chuck Norris, Hitler podczas słynnej sceny z filmu „Upadek” czy Siara z „Kilera”.

Na Facebooku w ostatnich dniach założono kilka anty-fanpage’y Media Expert, z których jeden - „Rzygam reklamą Media Expert” - w sobotę wieczorem miał już 20 tys. użytkowników.

Post

użytkownika

Rzygam reklamą Media Expert

.

 

Post

użytkownika

Rzygam reklamą Media Expert

.

 

Sama Ewelina Lisowska odniosła się do tej krytyki z dystansem, stwierdzając drugiego dnia Świąt na Twitterze, że w czasie Bożego Narodzenia najlepiej po prostu wyłączyć telewizor.

Tak intensywna emisja spotu Media Expert w Święta wynika m.in. z faktu, że niektóre z ofert promocyjnych w tych sklepach obowiązują w dniach 24-29 grudnia. Ponadto zaraz po Bożym Narodzeniu rusza kolejna promocja - wyprzedażowa, pod hasłem „Czyszczenie magazynów”, która potrwa do 7 stycznia.

Podobny schemat działań marketingowych - wyprzedaże startujące zaraz po Bożym Narodzeniu - stosują inne sieci sklepów ze sprzętem RTV/AGD oraz wiele sklepów odzieżowych.

Post

użytkownika

Media Expert

.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?