SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewidzowie zmęczeni reklamą Media Expert z Eweliną Lisowską - w internecie krytyka i parodie (wideo)

Reklama elektromarketów Media Expert z piosenkarką Eweliną Lisowską jest w ostatnich tygodniach emitowana w telewizji tak często, że wielu odbiorców deklaruje, że zniechęciło ich to do zakupów w tych sklepach. W internecie pojawiły się też przeróbki spotu oparte na memach.

Ewelina Lisowska w reklamie Media Expert Article

Ewelina Lisowska została ambasadorką reklamową Media Expert w drugiej połowie listopada, zastępując w tej roli promującą sieć przez poprzednie dwa lata Dorotę „Dodę” Rabczewską. W spocie Lisowska wykonuje przeróbkę swojego przeboju „W stronę słońca”, śpiewając: „Włączamy / Włączone niskie ceny!”. Kampania reklamowa, przygotowana przez firmy Ambasada Brand Communications i Flota Filmowa - obejmuje telewizję i radio (zobacz szczegóły).

Akcja reklamowa była intensywnie prowadzona nie tylko w tygodniach przedświątecznych, które są tradycyjnie okresem żniw dla całej branży handlowej, w związku z czym duże kampanie marketingowe prowadziło wiele sieci dyskontów i supermarketów (na czele z Biedronką promowaną przez dzieci, Lidlem z Pascalem Brodnickim, Karolem Okrasą i promocyjnymi nożami czy Tesco z kulinarnymi podróżami Roberta Makłowicza), sklepów ze sprzętem RTV i AGD (Saturn od dwóch miesięcy jest reklamowany pod hasłem „Myśl technologicznie”) oraz sklepów internetowych i innych serwisów e-commerce (na czele z Allegro, które od połowy br. reklamują animowane smartfony zachowujące się jak ludzie).

Przy czym komunikacja reklamowa Media Expert nie została zakończona ani ograniczona w same dni świąteczne, na co zwróciło uwagę wielu odbiorców, zirytowanych przede wszystkim częstą emisją spotu z Lisowską w telewizji. Niektórzy swoje negatywne opinie i spostrzeżenia wyrazili na facebookowym fanpage’u Media Expert.

- Blok reklamowy - Polsat - godzina 17:37. Wasza debilna reklama leci 3 raz w ciągu 10 minut. Brawo, już wiemy, jak narobić sobie wrogów jedną reklamą. Brawo! - relacjonowała 25 grudnia Karolina Skuza. - Dzisiaj na Eska Tv leciała w ciągu godziny 10 razy. Nigdy w życiu u was nic nie kupię! - napisała tego samego dnia Jolanta Vollmuller.

Na fanpage’u, na którym przez świąteczne dni pojawiały się tak jak normalnie informacje o promocjach produktowych, tylko w sobotę zamieszczono kilkanaście wpisów krytykujących, najczęściej dosadnie, reklamę z Eweliną Lisowską. „Za te reklamy w tv, ktoś powinien was zastrzelić. Od dzisiaj jesteście ‘menda ekspert’”, „W życiu u was nic nie kupię przez tą poj…baną reklamę, którą słyszałem przez cały grudzień!!!”, „Podczas jednej przerwy reklamowej Wasza reklama potrafi 3 razy zdenerwować, a przejeżdżając obok sklepu nadużywam wulgarnych słów. Wydaje mi się, że nie tylko ja tak mam, gdyż wśród znajomych nie znalazłem nikogo, kto byłby nią zachwycony” - to najłagodniejsze z postów.

W ostatnich dniach pojawiło się też kilka śmiesznych parodii wideo, w których swoją irytację reklamą Media Expert pokazują bohaterowie internetowych memów: Chuck Norris, Hitler podczas słynnej sceny z filmu „Upadek” czy Siara z „Kilera”.


Na Facebooku w ostatnich dniach założono kilka anty-fanpage’y Media Expert, z których jeden - „Rzygam reklamą Media Expert” - w sobotę wieczorem miał już 20 tys. użytkowników.

 

 

 

Sama Ewelina Lisowska odniosła się do tej krytyki z dystansem, stwierdzając drugiego dnia Świąt na Twitterze, że w czasie Bożego Narodzenia najlepiej po prostu wyłączyć telewizor.


Tak intensywna emisja spotu Media Expert w Święta wynika m.in. z faktu, że niektóre z ofert promocyjnych w tych sklepach obowiązują w dniach 24-29 grudnia. Ponadto zaraz po Bożym Narodzeniu rusza kolejna promocja - wyprzedażowa, pod hasłem „Czyszczenie magazynów”, która potrwa do 7 stycznia.

Podobny schemat działań marketingowych - wyprzedaże startujące zaraz po Bożym Narodzeniu - stosują inne sieci sklepów ze sprzętem RTV/AGD oraz wiele sklepów odzieżowych.

 
Post użytkownika Media Expert.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telewidzowie zmęczeni reklamą Media Expert z Eweliną Lisowską - w internecie krytyka i parodie (wideo)

90 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Q-W-E-R-T-Y-U-I-O-P
Obok reklamy tego serka Smakija to chyba kolejna tak wku.wiająca reklama.No ale o to przecież chodzi-mówią o tym wszyscy a antyreklama to w końcu też reklama.
55 13
odpowiedź
User
tom
Ta reklama jest wyjątkowo irytująca.
77 15
odpowiedź
User
TOM
Pracuję w sąsiedztwie Media. Po 12 godzinach pracy musiałem wziąć tabletki uspokajające. Przez 12h puszczali tą reklamę w formie zapętlonej. KOSZMAR!!!
73 12
odpowiedź
User
Fafcio
Dla mnie gorsza jest "Do Lewiatana jeden krok", wyjątkowo wgryza się w głowę. Mimo, że minął rok od pierwszej emisji tej reklamy, nadal przejeżdżając obok tego sklepu, mój mózg automatycznie ją odtwarza.
48 14
odpowiedź
User
Gie
A mnie tam się podobała. :) Lepsze to niż jakieś reklamy 4Life które też non stop lecą w tv.
43 69
odpowiedź