SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja Metro testuje technologię HbbTV

We wtorek, 26 marca widzom Telewizji Metro w ramach testów udostępniona została usługa HbbTV. - Znaczenie HBBtv będzie rosło, bo to prosty i skuteczny sposób komunikowania się z widzami, dodatkowy kanał dostarczania informacji i rozrywki oraz interesujące narzędzie marketingowe - komentuje Maciej Świerzawski, kierujący kanałem Metro.

Article

W ramach usługi widzowie stacji otrzymali dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny z interaktywnymi elementami zwiastunów dla wybranych pozycji w ramówce, grę sprawdzającą wiedzę ogólną (quiz), interaktywne sondy publikowane w trakcie audycji czy pełnoekranowe komunikaty informacyjne. Nawigacja wewnątrz aplikacji odbywa się za pomocą pilota do telewizora.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

- Rozpoczynamy testowanie nowej funkcji i uczymy się jej możliwości. Mamy nadzieję szybko wprowadzić ciekawe, interaktywne treści towarzyszące programom na antenie. Jestem przekonany, że znaczenie HBBtv będzie rosło, bo to prosty i skuteczny sposób komunikowania się z widzami, dodatkowy kanał dostarczania informacji i rozrywki oraz interesujące narzędzie marketingowe - komentuje Maciej Świerzawski, kierujący kanałem Metro.

Z portalu telewizji hybrydowej Metro mogą korzystać wszyscy widzowie naziemnej telewizji cyfrowej odbierający program na Multipleksie 8 (DVB-T), posiadający odbiornik telewizyjny podłączony do internetu i obsługujący funkcjonalność HbbTV.

Średni udział Metro w Polsce w 2019 roku wyniósł 0,36 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telewizja Metro testuje technologię HbbTV

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
heheszek
Brawo Maciek!
odpowiedź