SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizja napędzi tegoroczny wzrost nakładów na reklamę w Wlk. Bryt.

W bieżącym roku wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii zwiększą się w porównaniu z rokiem 2009 o 3,3 proc., do 14,98 miliarda funtów.

Taką prognozę przedstawia najnowszy raport przygotowany przez organizację World Advertising Research Center (WARC) dla brytyjskiego stowarzyszenia Advertising Association (AA).

Do wzrostu najbardziej ma przyczynić się telewizja, w przypadku której wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 9,1 proc. Tymczasem dla reklamy internetowej prognozowany jest wzrost o 7,7 proc.

Z raportu wynika również, że po sześciu kolejnych kwartałach spadku, w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku nakłady na reklamę na Wyspach zwiększyły się o 3,4 proc.

Najwyższy wzrost zanotowała reklama out-of-home (o 14,6 proc.), a następnie telewizja (o 9,8 proc.), internet (o 9,2 proc.), radio (o 8,7 proc.) i kino (o 3 proc.). Za to w przypadku prasy wydatki reklamowe poszły w dół o 2,9 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telewizja napędzi tegoroczny wzrost nakładów na reklamę w Wlk. Bryt.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl