SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja Polska planuje wydać 3,3 mln zł na 30 aut osobowych

W ramach postępowania publicznego Telewizji Polskiej dotyczącego dostarczenia 30 fabrycznie nowych samochodów osobowych oferty złożyło 11 firm. Nadawca zaznaczył, że na realizację zamówienia wydać 3,3 mln zł brutto.

siedziba Telewizji Polskiej, fot. TVPArticle

W ogłoszeniu opublikowanym w drugiej połowie lipca Telewizja Polska zapowiedziała, że chce kupić 30 samochodów osobowych o nadwoziu typu sedan lub liftback (wszystkie oferowane samochody muszą być w tym samym nadwoziu) segmentu klasy „D”.

Wyliczono dokładną specyfikację zamawianych aut. Zaznaczono, że mają być objęte gwarancją przez minimum 24 miesiące, gwarancją lakieru przez minimum 24 miesiące i gwarancją nadwozia przez co najmniej 60 miesięcy.

Oferty w ramach postępowania (wadium wynosiło 53 tys. zł) 11 firm. Niektóre zaproponowały dłuższe niż wymagane minimum okresy gwarancji lakieru i nadwozia. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.

Auto Special zaproponowało cenę 2,93 mln zł, Carsed - 2,87 mln zł, Car Center - 3,83 mln zł, Ster - 2,87 mln zł, CRH Żagiel Auto - 3,38 mln zł, Autorud Rzeszów - 2,96 mln zł, Renault Polska - 2,97 mln zł, Budmat Auto 3 - 3,75 mln zł, InterAuto - 3,33 mln zł, MM Cars - 3,76 mln zł, a Polbis Auto Group - 2,88 mln zł. Telewizja Polska przed otwarcie kopert z ofertami zaznaczyła, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć 3,3 mln zł brutto.

W ub.r. Telewizja Polska osiągnęła wzrost przychodów o 16,7 proc. do 2,56 mld zł oraz 89 mln zł zysku netto. Na koniec roku nadawca miał 2 790 etatowych pracowników zarabiających średnio 9 572 zł.

Na początku czerwca br. TVP kolejny raz ogłosiła postępowanie publiczne dotyczące budowy nowych siedzib jej oddziałów w Kielcach i Gorzowie Wielkopolskim. Poprzednia procedura została unieważniona, bo oferenci zaproponowali zbyt wysokie ceny.

Wiosną br. firma w ramach kolejnej rekompensaty abonamentowej spółka otrzymała, w formie obligacji skarbowych, 1,71 mld zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska planuje wydać 3,3 mln zł na 30 aut osobowych

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikolaj
Znając kształt i segment to auta dla dyrektorow
odpowiedź
User
true
Jak śmiom! Powinni jeździć furmankami!
odpowiedź
User
dudek
Wychodni poniżej stu tysięcy netto na jeden samochód- stać ich na gołą skodę :D
odpowiedź