SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja Polska szuka dostawcy danych o oglądalności na pięć lat

Telewizja Polska ogłosiła wczoraj przetarg na dostarczanie danych telemetrycznych w latach 2015-2019. Nielsen Audience Measurement nie zdecydował się jeszcze na udział w tym postępowaniu.

siedziba Telewizji Polskiej, fot. TVPArticle

Od dwóch lat TVP korzysta z danych telemetrycznych dostarczanych przez Nielsen Audience Measurement. Umowa ta jednak wygasa w lutym 2015 roku. O planach rozpisania przetargu na dostawcę danych dotyczących oglądalności informowaliśmy 15 października br. (przeczytaj więcej).

Nielsen Audience Measurement nie zdecydował się jeszcze na udział w przetargu. Jak przekazano nam w instytucie, obecnie analizowane są jego warunki.

Telewizja Polska oczekuje od wybranego instytut m.in. tego, że dostosuje pomiar do aktualnych wymagań związanych z technologią cyfrową, i wdroży w ciągu roku od rozpoczęcia współpracy z TVP miarodajny pomiar oglądania treści telewizyjnych w internecie w panelu gospodarstw domowych. Pomiar oglądalności ma obejmować co najmniej 157 stacji (dane minuta po minucie), w tym wszystkich kanałów publicznego nadawcy, łącznie ze wszystkimi programami TVP Regionalna.

Wybrany w przetargu instytut będzie dostarczać dla TVP dane telemetryczne przez cztery lata, począwszy od marca przyszłego roku. Przetarg potrwa do 7 stycznia 2015 roku, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 100 tys. zł wadium.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska szuka dostawcy danych o oglądalności na pięć lat

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tim
Warunek jest tylko jeden - grupa komercyjna powinna wynosić 5-85, tylko to zafałszuje upadek firmy Wielkiego Geologa. ...
odpowiedź
User
Wojtek
Wyniki oglądalności natychmiast się poprawią! Klient nasz pan - to hasło tzw. sondażowni, ale ile ma to wspólnego z wartością oferty programowej?
odpowiedź
User
Groza
Wczoraj w INFO Kraśko rozmawia z rolnikiem Kraśko, dzisiaj skoki. Oto kanał informacyjny w TVP !!!
odpowiedź