TVP tnie wydatki. Odwołano jesienną konferencję ramówkową

Tegoroczna jesienna konferencja TVP nie zostanie zorganizowana. Prezentacja nowej ramówki była wstępnie zaplanowana na 28 sierpnia i miała się odbyć w hali przy torze wyścigów konnych na Służewcu, ale zaproszeń jeszcze nie wysłano. Powodem tej decyzji są oszczędności.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
TVP tnie wydatki. Odwołano jesienną konferencję ramówkową

– To przemyślana decyzja, wynikająca z aktualnej sytuacji i konieczności odpowiedzialnego zarządzania zasobami Telewizji. W obecnych realiach naszym absolutnym priorytetem pozostaje oferta programowa dla widzów – to na niej skupiamy dziś całą energię i zasoby. Wierzymy, że wszystkie działania promocyjne skutecznie zrealizujemy poprzez spotkania prasowe, wizyty na planach zdjęciowych oraz inne formy bezpośredniego kontaktu – przekazało nam biuro reklamy i marketingu TVP.  

Dwie poprzednie konferencje ramówkowe TVP – wiosenna w tym roku i jesienna w 2024 roku – odbyły się w nowej hali zdjęciowej TVP, zlokalizowanej w kompleksie przy ul. Woronicza. Przed sezonem wiosennym w 2024 r. też konferencji nie zorganizowano — był to bowiem okres tuż po postawieniu TVP w stan likwidacji i zmianie jej władz. 

TVP z dużą stratą w 2024 roku

Zamiast jesiennej konferencji ramówkowej, TVP planuje mniejsze spotkania prasowe i wizyty dziennikarzach na planach zdjęciowych. 

W 2024 roku Telewizja Polska wypracowała 3,22 mld zł przychodów, co wobec 4,44 mld zł rok wcześniej oznacza spadek o 27,2 proc. Przy dużo słabszym ograniczeniu wydatków operacyjnych nadawca w ubiegłym roku zanotował prawie 240 mln zł straty netto. 

Polsat już pokazał ramówkę, TVN zaprezetnuje ją w Sopocie

TVN zaprezentuje ramówkę przy okazji Top of the Top Sopot Festival, organizowanego w dniach 18-21 sierpnia w Sopocie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu