SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizyjni liderzy reklamowi

Koncern Unilever wydał najwięcej na reklamę w telewizji w I półroczu 2006. Tuż za nim Procter&Gamble i Nestle - top 15.

Według danych cennikowych AGB Nielsen Media Research w  I półroczu 2006 na reklamę w telewizji najwięcej wydał koncern Unilever  - 213 024 561 PLN, co oznacza wzrost o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku.

Na drugie miejsce uplasowała się Procter&Gamble a na trzecim firma Nestle.


 
I półrocze 2006I półrocze 2005
CORPORATIONInvestmentCORPORATIONInvestment
UNILEVER213024561UNILEVER132656631
PROCTER & GAMBLE134710729PROCTER & GAMBLE111052186
NESTLE134158531NESTLE104012455
POLSKA TELEFONIA CYFROWA SA96703329LOREAL72317044
DANONE84077803POLSKA TELEFONIA CYFROWA SA70650270
HENKEL/
SCHWARZKOPF
83854042PTK CENTERTEL64316920
LOREAL81625617HENKEL/
SCHWARZKOPF
63769736
GRUPA ZYWIEC SA80330875DANONE63489474
PTK CENTERTEL71674676POLKOMTEL SA61108856
POLKOMTEL SA68784949US PHARMACIA INC.54776773
RECKITT BENCKISER62383992GRUPA ZYWIEC SA53846913
US PHARMACIA INC.61641979TELEKOMUNIKACJA POLSKA SA48394963
BEIERSDORF-LECHIA55423818KOMPANIA PIWOWARSKA45668263
FERRERO54994200RECKITT BENCKISER45467075
PEPSICO54795427BEIERSDORF-LECHIA43983505

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telewizyjni liderzy reklamowi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl