Tellenbach: odbicie na rynku może nastąpić już w 2013

Markus Tellenbach - prezes Grupy TVN - uważa, że odbicie na rynku reklamy może nastąpić już w drugiej połowie 2013 roku. Jego zdaniem, to właśnie TVN najmocniej skorzysta, gdy rynek reklamy telewizyjnej znów zacznie rosnąć.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Spadający PKB i zmniejszający się rynek reklamy to nie jest coś, co będzie trwać wiecznie. Dlatego traktuje to jako czasowe spowolnienie. Patrząc realnie na rynek reklamy trzeba powiedzieć, że przez kilka następnych kwartałów będzie panować na nim duża konkurencja - mówił wczoraj w TVN CNBC Tellenbach.

- Według mnie efektywność, którą jesteśmy w stanie dostarczyć z naszymi serwisami i konkurencyjność jaką posiadamy, pozwoli nam zająć silną pozycję na rynku i będziemy pierwszymi, którzy skorzystają na odbiciu - dodał prezes Grupy TVN.

Na konferencji w zeszłym tygodniu Markus Tellenbach podał, iż szacowany spadek całego rynku reklamy telewizyjnej w 2012 roku wyniesie 7,5 proc. W przypadku przychodów reklamowych TVN spadek ten jest szacowany na 8,2 proc.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję