Temu chce więcej sprzedawców z Europy. Współpraca z koncernem logistycznym

Azjatycka platforma e-commerce Temu poszerza współpracę z firmą logistyczną DHL Group. Chce, żeby w Europie do 80 proc. obrotów na platformie generowali lokalni partnerzy handlowi.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Temu chce więcej sprzedawców z Europy. Współpraca z koncernem logistycznym

W ramach podpisanego memorandum DHL Group będzie w obszarze logistycznym wspierać działalność Temu w Europie. Chodzi m.in. o model lokalny (tzw. „local-to-local”), umożliwiający regionalnym partnerom handlowym sprzedaż za pośrednictwem platformy oraz wsparcie realizacji lokalnych zamówień.

– Podpisany list intencyjny to istotny krok w rozwoju naszej współpracy z DHL Group. Rozbudowana sieć oraz możliwości logistyczne firmy pomogą nam realizować misję zwiększania dostępności do przystępnych cenowo produktów dla konsumentów oraz wspierać rozwój sprzedawców obecnych na platformie – mówi Qin Sun, współzałożyciel Temu.

Platforma szacuje, że nawet 80 proc. jej całkowitej sprzedaży w Europie będzie pochodzić z modelu lokalnego. W przyszłości planuje w przyszłości umożliwić europejskim sprzedawcom dotarcie do globalnych rynków e-commerce.

grafika

DHL Group będzie zapewniać Temu m.in. rozwiązania w zakresie transportu multimodalnego. Będzie też wspierać platformę w zwiększaniu obecności na rynkach e-commerce, w tym w regionach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

– Za pośrednictwem naszych jednostek operacyjnych DHL już dziś dostarczamy szeroki zakres usług logistycznych dla Temu – od transportu lotniczego po dostawy tzw. “ostatniej mili”. Cieszymy się, że możemy pogłębić naszą współpracę – komentuje Katja Busch, CCO oraz head of DHL customer solutions & innovation.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?