Temu chce więcej sprzedawców z Europy. Współpraca z koncernem logistycznym

Azjatycka platforma e-commerce Temu poszerza współpracę z firmą logistyczną DHL Group. Chce, żeby w Europie do 80 proc. obrotów na platformie generowali lokalni partnerzy handlowi.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Temu chce więcej sprzedawców z Europy. Współpraca z koncernem logistycznym

W ramach podpisanego memorandum DHL Group będzie w obszarze logistycznym wspierać działalność Temu w Europie. Chodzi m.in. o model lokalny (tzw. „local-to-local”), umożliwiający regionalnym partnerom handlowym sprzedaż za pośrednictwem platformy oraz wsparcie realizacji lokalnych zamówień.

– Podpisany list intencyjny to istotny krok w rozwoju naszej współpracy z DHL Group. Rozbudowana sieć oraz możliwości logistyczne firmy pomogą nam realizować misję zwiększania dostępności do przystępnych cenowo produktów dla konsumentów oraz wspierać rozwój sprzedawców obecnych na platformie – mówi Qin Sun, współzałożyciel Temu.

Platforma szacuje, że nawet 80 proc. jej całkowitej sprzedaży w Europie będzie pochodzić z modelu lokalnego. W przyszłości planuje w przyszłości umożliwić europejskim sprzedawcom dotarcie do globalnych rynków e-commerce.

grafika

DHL Group będzie zapewniać Temu m.in. rozwiązania w zakresie transportu multimodalnego. Będzie też wspierać platformę w zwiększaniu obecności na rynkach e-commerce, w tym w regionach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

– Za pośrednictwem naszych jednostek operacyjnych DHL już dziś dostarczamy szeroki zakres usług logistycznych dla Temu – od transportu lotniczego po dostawy tzw. “ostatniej mili”. Cieszymy się, że możemy pogłębić naszą współpracę – komentuje Katja Busch, CCO oraz head of DHL customer solutions & innovation.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style