DHL goni Orlen Paczkę w automatach

Operator przesyłkowy DHL ma w Polsce już 5 tys. automatów paczkowych, o 1,5 tys. więcej niż w wakacje. Kilka miesięcy temu firma porozumiała się co stawiania nowych maszyn przy sklepach Biedronka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
DHL goni Orlen Paczkę w automatach

- Rozbudowa naszej sieci do 5000 automatów paczkowych to ważny krok w kierunku zapewnienia naszym klientom większej wygody i elastyczności. Dzięki temu możemy skuteczniej obsługiwać paczki w szczytowym momencie roku, zapewniając szybkie i bezpieczne dostawy - mówi w komunikacie prasowym Anna Krauze, dyrektor ds. strategicznego eozwoju e-commerce w DHL eCommerce Polska.

W lipcu br. firma informowała, że ma 3,5 tys. automatów. Podpisała wtedy umowę dotyczącą rozbudowy sieci swoich maszyn przy sklepach Biedronka w całym kraju. - Nasze automaty paczkowe są nie tylko wygodne, ale również bezpieczne. Ich strategiczne rozmieszczenie - na osiedlach, przy stacjach paliw oraz w dużych sieciach handlowych - pozwala klientom na dostęp do przesyłek o każdej porze dnia - podkreśla Anna Krauze. Mapa z automatami DHL jest dostępna w serwisie internetowym firmy.

grafika

Razem z 5 tys. automatów do DHL należy obecnie 20 tys. punktów nadań i odbiorów przesyłek.

Jak sieć automatów DHL wygląda w porównaniu do konkurencji? DPD Polska w sierpniu zapowiadał, że do końca roku osignie liczbę 9 tys. swoich maszyn (wiosną miał ich 7 tys.), zaś Orlen Paczka w lipcu liczyła 6 tys. automatów.

Liderem, z przewagą kilku długości nad konkurentami, od lat pozostaje pod tym względem InPost. Na koniec września br. miał w Polsce 24,3 tys. Paczkomatów (po wzroście o 15 proc. r/r), przy czym od początku roku przybyło ich 2 370.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały