SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TequilaPolska dla Nałęczowianki

Nestle Waters Polska (NWP), wyłączny dystrybutor wód Nałęczowianka w Polsce rozpoczął działania promocyjne.

Ich celem jest wzrost sprzedaży oraz znajomości marki Nałęczowianka.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TequilaPolska. Agencja przygotowała program motywacyjny, skierowany do hurtowników oraz przedstawicieli handlowych hurtowni współpracujących z firmą NWP.

     

Program motywacyjny ma zachęcić reprezentantów hurtowni do efektywnego wsparcia sprzedaży produktów marki Nałęczowianka w punktach sprzedaży poprzez udzielanie przez nich detalistom porad dot. m.in. sugerowanego poziomu cen Nałęczowianki, ekspozycji, itp. W ramach programu, w zależności od zebranych punktów, właściciele hurtowni i ich przedstawiciele handlowi mogą wybrać atrakcyjne nagrody.

Akcja zaplanowana została przed sezonem sprzedażowym i będzie realizowana do końca kwietnia.

Na potrzeby akcji agencja TequilaPolska przygotowała mechanizm programu, ulotki oraz materiały promocyjne zachęcające hurtowników oraz przedstawicieli handlowych hurtowni do udziału w programie, odpowiada również za koordynację realizacji programu. W realizację projektu zaangażowane jest również call center.
Agencja TequilaPolska realizuje program wskutek wygranego przetargu na akcję promocyjną dla hurtowników na początku tego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TequilaPolska dla Nałęczowianki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl