Territory Influence członkiem IAB Polska

Stowarzyszenie IAB Polska przyjęło nowego członka – agencję influencer marketingu Territory Influence z grupy Bertelsmann.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Territory Influence członkiem IAB Polska

Territory Influence od 2005 roku oferuje usługi z zakresu influencer marketingu, łącząc marki z szerokim spektrum influencerów – od nano i mikro, po makro i star influencerów. Agencja posiada ponad 230 tys. zarejestrowanych nano i mikro influencerów na platformie TRND Polska. Do tej pory przeprowadziła ponad 4500 kampanii w 20 krajach. Jest częścią Bertelsmann Group. 

– Jako agencja wspierająca marki w całej Europie w działaniach influencer marketingowych, doskonale rozumiemy, jak ten sektor ewoluował przez ostatnie lata i nadal się rozwija. Naszym celem jest ciągła edukacja oraz dostarczanie coraz lepszych rozwiązań i wyników dla naszych klientów i partnerów. Przystąpienie do IAB Polska to dla nas kolejny krok w rozwoju i umacnianiu pozycji na rynku cyfrowego marketingu w Polsce. Wierzymy, że dzięki temu będziemy w stanie wypracowywać jeszcze bardziej skuteczne strategie influencer marketingowe i podnosić standardy w branży – komentuje Zoltán Palotai, executive director client services, Territory Influence.  

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia