SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The ALS Ice Bucket Challenge” najlepszą kampanią w konkursie IAB MIXX Awards 2015

Kampania promująca wiedzę na temat choroby ALS, w której internauci oblewali się wodą została uznana za najlepszą przez jury konkursu IAB MIXX Awards 2015. W sumie nagrodzono 30 kampanii digitalowych z całego świata.

Article

Kampanie były oceniane przez jury złożone z 38 ekspertów  w dwóch segmentach kategorii: Strategies & Objectives (12 kategorii) oraz Tools, Tactics & Platforms (20 kategorii).

Tegorocznym zwycięzcą z nagrodą Best In Show została kampania „The ALS Ice Bucket Challenge”, która nie tylko promowała wiedzę na temat stwardnienia zanikowego bocznego (ALS), ale zbierała także datki na walkę z tą chorobą.
 
- Kampanie, które zwyciężyły w IAB MIXX Awards 2015 pokazują, jak w wyniku współdziałania wyobraźni i technologii można poruszać serca i umysły - podkreślił Randall Rothenberg, President and CEO IAB. - Prace reprezentują to, co najlepsze w światowym digital marketingu i z pewnością będą inspiracją dla kolejnych kampanii marketingowych.

Konkurs IAB MIXX Awards organizowany jest przez amerykański oddział IAB od 2004 r. i nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność. Polska edycja konkursu organizowana jest od 2006 r.

Oto wybrane kampanie wyróżnione w IAB MIXX Awards 2015

The ALS Ice Bucket Challenge
Agencja: The ALS Association

#LikeAGirl
Agencja; Leo Burnett Chicago, London, Toronto, Starcom MediaVest Group

Taco Bell Mobile Ordering App
Agencja: DigitasLBi

RE2PECT
Agencja: Wieden+Kennedy

Dream Team
Agencja: Wunderman UK

Living History at Union Station
Agencja: VML

Pantene Praise Project
Agencja: Wunderman Guangzhou

Emily's Oz
Agencja: Goodby Silverstein & Partners i MediaVest

Google Play Interstellar
Agencja: Big Spaceship

The Backup of Destiny
Agencja: Godfrey Q

Axe Black – Bring the Quiet
Agencja: Mindshare Turkey and mobilike

Netflix – Spectrum Experience
Agencja: Droga5 i Innovid

Transformers Capture World Cup
Agencja: MEC Global

Ritz ScreenShift
Agencja: Starcom MediaVest Group i Undertone

The CHAPPiE Challenge
Agencja: UM US i Twitch

IKEA #ShareTheBathroom
Agencja: Jungle Media

Androidify
Agencja: PHD

Yo! Test Ride
Agencja: Razorfish

Perfect Handwriting with S Pen
Starcom MediaVest Group Turkey and mobilike

Cities Energized
Agencja: MediaCom USA

The Last Game
Agencja: Wieden+Kennedy

Adoptable Trends
Agencja: Dieste

Wearable Security
Agencja: Grey San Francisco

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The ALS Ice Bucket Challenge” najlepszą kampanią w konkursie IAB MIXX Awards 2015

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl