"The Best of Me" Jamesa Marsdena i Michelle Monaghan (wideo)

W sieci pojawił się nowy zwiastun filmu "The Best of Me", z Jamesem Marsdenem i Michelle Monaghan w rolach głównych.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Obraz zrealizowano na podstawie powieści Nicholasa Sparksa znanej w Polsce pod tytułem "Dla ciebie wszystko".

Głównymi bohaterami książki są Dawson i Amanda, para małomiasteczkowych ukochanych z dzieciństwa, pochodzących z różnych warstw społecznych. Po 20 latach, już jako dorośli, spotykają się ponownie - na pogrzebie wspólnego przyjaciela. Nie zapomnieli o miłości, która ich niegdyś połączyła. To, co ich jednak rozdzieliło, dziś przemawia z jeszcze większą mocą.

W głównej roli męskiej miał wystąpić Paul Walker, gwiazdor "Szybkich i wściekłych". Po jego śmierci producenci zaangażowali Jamesa Marsdena.

Reżyserią zajął się Michael Hoffman ("Ostatnia stacja", "Sen nocy letniej"). Scenariusz napisał J. Millis Goodloe. W obrazie występują także Liana Liberato, Luke Bracey i Jon Tenney.

Premierę zaplanowano na październik.

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji