Toyota C-HR zwycięża w „The Best of Moto”. „Piętno na plebiscycie odbiły wojna i pandemia”

W szóstej edycji plebiscytu „The Best of Moto” nagrodę główną głosami jurorów i internautów przyznano Toyocie C-HR. Podczas gali ogłoszeni zostali zwycięzcy w 14 kategoriach specjalnych i czterech kategoriach eksperckich.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Toyota C-HR zwycięża w „The Best of Moto”. „Piętno na plebiscycie odbiły wojna i pandemia”

Plebiscyt „The Best of Moto" od kilku lat skupia najważniejsze trendy w branży motoryzacyjnej. Jest to istotne zwłaszcza teraz, gdy – jak podkreśla organizator - sytuacja na rynku motoryzacyjnym nie należy do najłatwiejszych. „Pandemia, wojna w Ukrainie oraz drożyzna odbiły swoje piętno zarówno na zachowaniach marek motoryzacyjnych, jak i konsumentów. Efekty tych zjawisk widać także w wynikach plebiscytu” – czytamy w komunikacie pokonkursowym. 

W „The Best of Moto" nagrodę główną przyznaje jury, w skład którego wchodzą nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci.

W czwartek podczas uroczystej gali wręczono 19 nagród. Zwycięzcą został model Toyota C-HR. - Plebiscyt z roku na rok rozwija się. W tej edycji po raz kolejny dodaliśmy nowe kategorie. Dzięki temu jesteśmy na bieżąco z trendami w branży, a plebiscyt „The Best of Moto" staje się atrakcyjny nie tylko dla osób zajmujących się motoryzacją, ale także dla użytkowników samochodów – komentuje Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl. 

Jakie auta najlepsze w poszczególnych kategoriach? Oprócz nagrody głównej wręczono także 14 nagród specjalnych. Zwycięzcy w tych kategoriach zostali wyłonieni głosami internautów. W tym roku zwyciężyli:  * Samochód miejski – Jeep Avenger  * Samochód praktyczny – Honda ZR-V  * Samochód rodzinny – Mazda CX-60 Diesel  * Mały samochód dla aktywnych – Renault Captur  * Samochód uniwersalny – Kia XCeed  * Samochód luksusowy – Rolls-Royce Spectre  * Samochód sportowy – Porsche 911 S/T  * Samochód legenda – BMW M3 Touring  * Samochód dostawczy – Ford Transit Custom  * Innowacja motoryzacyjna roku – Audi platforma PPE  * Influencer motoryzacyjny roku – Barry Moto  * Gadżet motoryzacyjny roku – Mio MiVue 955WD  * Skuter i motocykl 125cm3 – Vespa Primavera 125cc Mickey Mouse   * Motocykl – Suzuki V-Strom 800DE

Ważną część plebiscytu stanowią także cztery kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach decyduje wyselekcjonowane grono jury. Nagrodzeni w tych kategoriach to: Mercedes-Benz Lease&Drive 1% (kategoria Produkt finansowy branży motoryzacyjnej), Skoda "Szerpowie Nadziei" i TOPR; wyróżnienie: Rolls-Royce Future Key (kategoria: Odpowiedzialność społeczna biznesu), Volvo EX90 (Design Roku) oraz kampania CUPRA Formentor (Najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku).

Plebiscyt „The Best of Moto" organizowany jest już od sześciu lat. - W tegorocznej edycji internauci - miłośnicy samochodów oddali rekordową liczbę prawie 29 tys. głosów – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy Gazeta.pl. – To doskonała szansa dla przedstawicieli branży, aby nie tylko zaprezentować swoją ofertę użytkownikom jednego z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, ale także zobaczyć, czego oczekują i po co sięgają. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami