SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"The Date" - nowy spot w kampanii "Open Your World" Heinekena (wideo)

Marka piwa Heineken zaprezentowała drugi film, który stanowi część światowej kampanii reklamowej "Open Your World". Film nosi tytuł "The Date".

To kolejna produkcja po "The Entrance", który wyemitowano po raz pierwszy w grudniu 2010 roku, a do końca roku bieżącego ma zostać rozpowszechniony w pięćdziesięciu krajach na całym świecie. W kwietniu trafił do emisji w Polsce (więcej na ten temat).

"The Date" został stworzony przez ten sam zespół, który odpowiada za powstanie "The Entrance" - agencję reklamową Wieden+Kennedy z Amsterdamu oraz reżysera Fredrika Bonda.

Film został nakręcony w Londynie, w hotelu Le Meridien na Piccadilly oraz w Rivoli Ballroom, na londyńskim przedmieściu Lewisham. Ścieżkę dźwiękową stanowi bollywoodzka piosenka z lat sześćdziesiątych zatytułowana "Jaan Pehechaan Ho", którą napisał i wykonał Mohammed Rafi, indyjski piosenkarz (1924-1980). Głównego bohatera "The Date" gra Guillaume Dolmans, a jego wybrankę – Samantha Rex.

W filmie przedstawione są narodziny nowej legendy Heinekena. "W tym filmie chcemy pokazać, że nie tworzymy jakiegoś jednego bohatera, ale że w każdym konsumencie Heinekena tkwi i cały czas powstaje taka legendarna postać" - mówi Sandrine Huijgen, manager global communication marki Heineken.


W ramach ogólnoświatowej kampanii marki Heineken pojawią się materiały uzupełniające "The Date". Będą to film "The Legendary Making of The Date" oraz teledysk do piosenki "Jaan Pehechaan Ho". W nadchodzących miesiącach zainicjowane mają zostać również angażujące konsumentów dodatkowe elementy kampanii.

Dołącz do dyskusji: "The Date" - nowy spot w kampanii "Open Your World" Heinekena (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl