The Media Insight z budżetem Citi Handlowego

Bank Citi Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę digital. Od czerwca rozpoczyna współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
The Media Insight z budżetem Citi Handlowego

Bank Citi Handlowy wyłonił w wyniku przetargu partnera do współpracy w ramach obsługi mediowej online. Nowym podmiotem odpowiedzialnym za działania digital jest agencja The Media Insight należąca do struktur Mindshare Polska.

Podkreślono, że zwycięska agencja wyróżniła się w procesie przetargowym zrozumieniem biznesu Banku Handlowego, znajomością branży finansowej i wyjściem poza standard mediowy.

- Niezwykle cieszymy się, że Citi Handlowy postanowił zaufać zespołowi The Media Insight i zdecydował się na wybór naszej agencji do obsługi mediów. W procesie przetargowym zdecydowaliśmy się na wyjście poza standardową odpowiedź mediową, pokazując nasze holistyczne podejście i zrozumienie biznesu klienta, a także znajomość branży bankowości – mówi Maciej Świątek, director, client leadership w Mindshare Polska

Firmy nie podają nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę o współpracę.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem