The Media Insight z budżetem Citi Handlowego

Bank Citi Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę digital. Od czerwca rozpoczyna współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
The Media Insight z budżetem Citi Handlowego

Bank Citi Handlowy wyłonił w wyniku przetargu partnera do współpracy w ramach obsługi mediowej online. Nowym podmiotem odpowiedzialnym za działania digital jest agencja The Media Insight należąca do struktur Mindshare Polska.

Podkreślono, że zwycięska agencja wyróżniła się w procesie przetargowym zrozumieniem biznesu Banku Handlowego, znajomością branży finansowej i wyjściem poza standard mediowy.

- Niezwykle cieszymy się, że Citi Handlowy postanowił zaufać zespołowi The Media Insight i zdecydował się na wybór naszej agencji do obsługi mediów. W procesie przetargowym zdecydowaliśmy się na wyjście poza standardową odpowiedź mediową, pokazując nasze holistyczne podejście i zrozumienie biznesu klienta, a także znajomość branży bankowości – mówi Maciej Świątek, director, client leadership w Mindshare Polska

Firmy nie podają nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę o współpracę.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana