"The New York Times" likwiduje dział sportowy

"The New York Times" ogłosił, że likwiduje własny dział wiadomości sportowych. Teraz wydarzenia sportowe będą relacjonować dziennikarze specjalistycznego portalu The Athletic, który gazeta przejęła w ubiegłym roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

35 dziennikarzy działu przejdzie do pracy w innych działach wydawnictwa, np. w dziale wiadomości gospodarczych.

- Ograniczymy relacje z meczów i innych wiadomości sportowych. Planujemy skupić się bardziej na wiadomościach z kultury, polityki i społeczeństwa jako całości – napisano w komunikacie.

Jednocześnie relacja z sekcji sportowej zostanie w całości przeniesiona do zespołu The Athletic. Tak więc po raz pierwszy artykuły z The Athletic ukażą się w drukowanym wydaniu "The New York Times".

Dział sportowy zatrudnia około 400 dziennikarzy, którzy opowiadają o działalności profesjonalnych drużyn i sportowców. Publikują około 150 artykułów dziennie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-new-york-times-zyskal-kwartalnie-190-tys-cyfrowych-subskrypcji,7169655043741825a ##

Przypomnijmy, że w styczniu 2022 r. "The New York Times" poinformował o przejęciu internetowego serwisu sportowego The Athletic za 550 mln dolarów. Inwestycja ta ma pomóc wydawcy osiągnąć cel, jakim jest zwiększenie oglądalności.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż