"The Osbournes Want To Believe" w Travel Channel

Ozzy Osbourne razem z rodziną szykuje kolejny telewizyjny program "The Osbournes Want To Believe". Produkcja o paranormalnych zjawiskach powstała dla Travel Channel.

pp / megafon
pp / megafon
Udostępnij artykuł:
"The Osbournes Want To Believe" w Travel Channel

Projekt nosi tytuł "The Osbournes Want To Believe" i na razie powstało 8 odcinków. Premierę cyklu wyznaczono na 2 sierpnia.

"The Osbournes Want To Believe" jest poniekąd nawiązaniem do popularnego reality show MTV, "Rodzina Osbourne'ów". W nowym cyklu zabraknie jednak córki rockmana, Kelly.

- Moi rodzice zawsze żyli na krawędzi, nawet jeśli chodzi o wiarę w zjawiska paranormalne - wyjaśnia syn Ozzy'ego i Sharon Osbourne'ów, Jack. - Myślę, że nie wiedzieli wystarczających dowodów, dlatego pokażę im najbardziej niewiarygodnie zdarzenia uchwycone kamerą, w tym moje prywatne doświadczenia. Największym wyzwaniem będzie zmuszenie ich, by komentarze nie były wypełnione przekleństwami.

Jack Osbourne wraz z ojcem zrealizowali razem podróżniczy cykl "Ozzy & Jack's World Detour". Dyskografię Ozzy'ego Osbourne'a zamyka album "Ordinary Man" z lutego 2020 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu