SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiana pasma emisji nie pomogła oglądalności „The Real Housewives. Żony Warszawy”

Nowy show „The Real Housewives. Żony Warszawy” po sześciu tygodniach emisji ogląda 292 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki pokazane o 20.05 śledziło 367 tys. osób, a kolejne trzy nadane dwie godziny później miały 217 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„The Real Housewives. Żony Warszawy”; fot. Polsat„The Real Housewives. Żony Warszawy”; fot. Polsat

Polsat nowy cotygodniowy program „The Real Housewives. Żony Warszawy” pokazuje w środy, począwszy od 6 września br. Przez pierwsze trzy tygodnie emisji cykl oglądać można było o godz. 20.05, a od 27 września produkcja nadawana jest po 22.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia oglądalność wszystkich dotychczas pokazanych sześciu odcinków programu „The Real Housewives. Żony Warszawy” (pokazanych do 11 października) wyniosła 292 tys. widzów, co przełożyło się na 2,96 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 4,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków śledziło 1,23 mln osób w grupie 4+.

Słabsze wyniki w nowym paśmie

Pierwsze trzy odcinki produkcji pokazane o 20.05 obejrzało 367 tys. widzów (odpowiednio 3,13 proc., 4,72 proc. i 4,21 proc.). Z kolei kolejne trzy odcinki pokazane w nowym paśmie miały 217 tys. widzów (2,80 proc., 4,41 proc. i 3,77 proc.).

Dla porównania, nadawaną w niemal tym samym paśmie jesienią ub.r. siódmą edycję programu „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” śledziło 580 tys. osób. Przełożyło się to na 4,61 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,39 proc. w grupie 16-59. Show „The Real Housewives. Żony Warszawy” w tym ujęciu stracił 288 tys. widzów.

„The Real Housewives. Żony Warszawy” to polska wersja amerykańskiego formatu „The Real Housewives”, który zadebiutował w 2006 roku w stacji Bravo. W programie widzowie śledzą losy i pełne intryg życie kobiet, które odniosły ogromny życiowy sukces i na swoją pozycję zapracowały same. Są wśród nich kobiety biznesu z różnych branż - m.in. kosmetycznej, hotelarskiej, medycznej, high-tech.

Uczestniczkami pierwszej polskiej edycji „The Real Housewives. Żony Warszawy” są: Monika Żochowska (założycielka firmy kosmetycznej Glov), Anna Szubierajska (właścicielka hotelu Mazurski Raj), Sara Koślińska (założycielka aplikacji inwestycyjnej dla banków i firm ubezpieczeniowych Limitless), Monika Goździalska (modelka i celebrytka), Magdalena Pyć-Leszczuk (mentorka), Anita Kuś-Munsanje (ekspertka modowa, żona właściciela kliniki medycyny estetycznej w Dublinie), Barbara Sobczak (właścicielka klinik medycznych w Warszawie i Dubaju) i Katarzyna Przydryga (fotografka). W programie gościnnie (w roli tzw. „przyjaciółki Housewives”) pojawia się także Anna Wrońska, dyrektorka ds. PR w luksusowym domu handlowym Vitkac.

Producentem „The Real Housewives. Żony Warszawy” jest Rochstar.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Dołącz do dyskusji: Zmiana pasma emisji nie pomogła oglądalności „The Real Housewives. Żony Warszawy”

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ddd
Niszczak znów walnął babola. Tym razem z babolami.
odpowiedź
User
Kinga
A jeżeli niszczak jest tam specjalnie w celu zniszczenia stacji od środka?
odpowiedź
User
PatoTV
"Moda" na patoszoły i patotelewizję mija.
odpowiedź