"The Terror" - nowy serial Ridleya Scotta

Telewizja AMC zaprosi wkrótce widzów do oglądania nowej serialowej antologii - "The Terror".

megafon.pl / pr
megafon.pl / pr
Udostępnij artykuł:

Za podstawę scenariusza serialu posłuży bestsellerowa powieść Dana Simmonsa pod tym samym tytułem. Książka łączy historyczne fakty z horrorem.

Scenariusz telewizyjnej wersji napisał David Kajganich ("True Story", "Inwazja"). Akcja produkcji osadzona będzie w roku 1847. Marynarze szukający nowej morskiej trasy zostają zaatakowani przez tajemniczego drapieżcę.

Szefostwo telewizji AMC zamówiło na tę chwilę realizację 10 godzinnych odcinków. Ich premiera ma się odbyć w 2017 roku.

David Kajganich będzie odpowiadał nie tylko za aspekt scenariuszowy realizacji, ale i za cały jej rozwój. Wspierać go będzie Soo Hugh ("The Killing"). Producentem wykonawczym serialu będzie Ridley Scott. Wsparcia udzielą mu David W. Zucker, Alexandra Milchan i Scott Lambert.

AMC ma w planach również wiele innych premier dla widzów - jeszcze w tym roku na antenie zagości długo wypatrywany już przez odbiorców "Preacher".

megafon.pl / pr
Autor artykułu:
megafon.pl / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS