TVN zapowiada nową serię „The Traitors. Zdrajcy”. Program zmieni pasmo

W marcu na antenę TVN wróci program „The Traitors. Zdrajcy”, którego drugi sezon będzie emitowany w niedzielnym prime timie. Stacja wypuściła kolejny teaser popularnego formatu.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
TVN zapowiada nową serię „The Traitors. Zdrajcy”. Program zmieni pasmo
Mat. prasowe

Program „The Traitors. Zdrajcy” jest jednym z najbardziej udanych formatów TVN ostatnich lat. Kolejną edycję zapowiedziano jeszcze wiosną ubiegłego roku, tuż przed finałem pierwszej serii, która odniosła sukces pod względem oglądalności. 

Druga edycja “Zdrajców. The Traitors” w nowym paśmie 

Druga odsłona “Zdrajców” zadebiutuje na antenie stacji TVN 2 marca. Program będzie emitowany w niedzielnym prime time, tuż po “Faktach”, o godz.19.30. Zastąpi w wiosennym sezonie przeniesiony na poniedziałek program „MasterChef Nastolatki”. 

Pierwsze spoty promocyjne nowej serii „Zdrajców” pojawiły się na antenie TVN pod koniec grudnia. Teraz do sieci trafił najnowszy teaser programu, który można znaleźć m.in. w mediach społecznościowych.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez The Traitors. Zdrajcy (@thetraitorstvn)

Zdjęcia do "Zdrajców" ponownie zrealizowano w belgijskim zamku Mielmont, a twarzą programu pozostaje Malwina Wędzikowska. Producentem była firma Jake Vision, a nadzór nad produkcją ze strony TVN Warner Bros. Discovery sprawowała Marta Więch. 

Pochodzący z Holandii format „The Traitors" jest inspirowany grą Mafia, w której uczestnicy dzielą się na „lojalnych” i „zdrajców”. Wspólnie wykonują zadania, zbierając pieniądze, które w finale mogą trafić albo w ręce “zdrajców”, albo "lojalnych". Zadaniem tych pierwszych jest eliminacja “lojalnych”, natomiast ci drudzy mają za zadanie zdemaskować przeciwników. W pierwszej edycji programu TVN wzięło udział 24 uczestników. Zwyciężyli lojalni - Justyna Kąkol i Stanley Ayomo, którzy podzielili się kwotą 326 tysięcy złotych. 

Średnia oglądalność pierwszej edycji “The Traitors. Zdrajcy” wyniosła 708 tys. widzów, co przełożyło się na 7,35 proc. udziału wśród wszystkich odbiorców (dane Nielsen Audience Measurement). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa