SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice Kids 3” zyskało 410 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem rynku

Trzecią edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 2,48 mln osób, o 410 tys. widzów więcej względem pokazywanej rok temu drugiej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 5,50 mln zł.

Marcin Maciejczak, zwycięzca „The Voice Kids 3”; fot. TVP Article

„The Voice Kids 3” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05, w okresie od 4 stycznia do 25 stycznia 2020 roku. Jednak dwa pierwsze odcinki show stacja pokazała w Nowy Rok, czyli w poniedziałek, 1 stycznia br. o 20.05 i o 21.05. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,48 mln osób, co przełożyło się na 16,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 3,10 mln oglądających, produkcja zgromadziła 25 stycznia (była to emisja z godz. 21.05).

Dla porównania, drugą edycję muzycznego widowiska, emitowaną rok temu oglądało średnio 2,07 mln osób, co przełożyło się na 13,59 proc. udziału w 4+, 13,57 proc. w 16-49 i 12,53 proc. w 16-59. Dziecięce show zyskało 410 tys. widzów więcej niż rok temu.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 3” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 9,17 proc., emitujący wówczas gł. filmy fabularne (raz pokazana została Gala Mistrzów Sportu). Trzecia była TVP1 (gł. prognoza pogody, „Alarm!”, „Komisarz Alex” i filmy; 8,10 proc.), a czwarty - TVN (pasmo filmowe; 6,91 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była zdecydowanym liderem.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „The Voice Kids 2” wyniosły 5,50 mln zł. Dla porównania druga edycja zarobiła z reklam 10,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Marcin Maciejczak zwycięzcą

Decyzją widzów zwycięzcą trzeciej polskiej edycji „The Voice Kids” został 13-letni Marcin Maciejczak z drużyny Dawida Kwiatkowskiego.

Występy uczestników w trzeciej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniali: wspomniany już wyżej Dawid Kwiatkowski, a także Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice Kids 3” zyskało 410 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maksio
Wytłumaczy mi ktoś dlaczego wpływy z reklam 3 sezonu mimo większej oglądalności od 2 sezonu są mniejsze około dwa razy ? Tak skonstruowany cennik - rabaty itp. czy więcej odcinków miał 2 sezon od trzeciego czy i to i to czy coś jeszcze ?
10 1
odpowiedź
User
Seba
Nuda i ziew...
3 6
odpowiedź
User
Sebek
50tysiecy od 2mln od TVP smiech
2 2
odpowiedź