„The Voice of Poland” nadal hitem TVP2. 12,13 mln zł z reklam „Widz czeka na osobowości i ciekawy storytelling”

Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,83 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu dziewiątą odsłonę. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku zarówno w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,13 mln zł. - Sukcesem „The Voice of Poland” jest prawdziwość programu - komentuje Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, producent show.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,83 mln osób, co przełożyło się na 12,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,55 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,35 mln oglądających, program zgromadził 5 października - dane dla odcinka z godz. 21.10.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mlody-pilsudski-polskie-slady-i-va-banque-zimowa-ramowka-tvp-jacek-kurski-trzy-sezony-telewizyjne-w-ciagu-roku,7170802972731521a ##

TVP2 w czasie nadawania dziesiątej edycji „The Voice of Poland” była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął TVN z udziałem na poziomie 14,45 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzecia była TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne; 10,13 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne i „Twoja twarz brzmi znajomo”; 7,09 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była wiceliderem rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja była liderem.

Rinke Rooyens: widz czeka na osobowości i ciekawy „storytelling”

- Sukcesem „The Voice of Poland” jest prawdziwość programu, to po prostu dobre historie. Fantastyczna redakcja, realizacja bardzo dobrej jakości, świetne jury - to zawsze ważne. Ale widz czeka na osobowości i ciekawy „storytelling” - poprowadzenie go krok po kroku przez kolejne etapy historii i emocji uczestników, którzy dzięki współpracy z trenerami mogą się w krótkim czasie intensywnie rozwinąć. Na tym polega praca producenta - to sztuka, jak pokazać tych ludzi, by oddać ich charakter, to kreatywne napięcie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, szef firmy Rochstar, która produkowała ten talent-show. - W „The Voice of Poland” cenimy sobie również współpracę z wytwórnią Universal Music - to eksperci, ich doświadczenie i wyczucie ogromnie przykłada się do rozwoju uczestników i realnie wpływa na ich szanse zaistnienia w branży muzycznej - dodaje.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych przy dziesiątej serii programu wyniosły 12,13 mln zł. Dla porównania, nadawany rok temu dziewiąty sezon show z reklam przyniósł 13,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mlody-pilsudski-polskie-slady-i-va-banque-zimowa-ramowka-tvp-jacek-kurski-trzy-sezony-telewizyjne-w-ciagu-roku,7170802972731521a ##

Występy w „The Voice of Poland 10” oceniało jury w składzie: Michał Szpak (pełni tę funkcję od ósmej edycji), Tomson i Baron (dotychczas byli związani z show w edycjach 2-8), a także Margaret i Kamil Bednarek (nowi jurorzy).

Decyzją widzów tytuł „Najlepszego głosu w Polsce”, kontrakt płytowy z Universal Music Polska oraz czek o wartości 50 tys. zł, w dziesiątej edycji „The Voice of Poland” otrzymała 17-letnia Alicja Szemplińska.

Dziesiątą edycję talent-show bez zmian prowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a nową gospodynią była Marcelina Zawadzka, która w tej roli zastąpiła Barbarę Kurdej-Szatan.

Współprowadzącym muzyczne widowisko był również Adam Zdrójkowski, który pojawiał się w odcinkach realizowanych na żywo. Wcześniej Zdrójkowski - wraz z Wiktorią Gąsiewską - wręczał zaproszenia do udziału w dziesiątej edycji programu wyłonionym w castingach uczestnikom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-programy-kontynuacja-nowa-umowa-tvp-talpa,7170826831534209a ##

W ub.r. firma produkcyjna Rochstar osiągnęła 52,13 mln zł przychodów sprzedażowych (57 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 3,78 mln zł zysku netto (wobec 2,32 mln zł w 2017 roku).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"