SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland 2” stracił 100 tys. widzów. 12,1 mln zł z reklam

Drugą edycję „The Voice of Poland” oglądało w Dwójce 2,17 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż pierwszą serię show. Program poprawił udziały w TVP2 w grupie komercyjnej a wpływy z reklam wyniosły 12,1 mln zł.

„The Voice of Poland 2” stracił 100 tys. widzów. 12,1 mln zł z reklam

„The Voice of Poland 2” oglądać można było w okresie od 2 marca do 18 maja br., w soboty po godz. 20.00. Średnia widownia show wyniosła 2,17 mln osób, co przełożyło się na 14,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 15,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się castingowy odcinek programu pokazany 16 marca br. o godz. 21.05. Oglądało go 2,94 mln widzów.

Dla porównania, emitowana jesienią 2011 roku pierwsza edycja „The Voice of Poland” miała o 100 tys. więcej widzów, bo 2,27 mln. Jej udział był co prawda wyższy w 4+ (15,69 proc.), ale niższy w grupie komercyjnej (14,85 proc., więcej na ten temat).

W czasie nadawania „The Voice of Poland” TVP2 zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVN z udziałem na poziomie 15,81 proc. emitująca swój talent-show „X Factor” oraz filmy fabularne, a wiceliderem -  TVP1 (15,59 proc.; „Komisarz Alex”, filmy fabularne). Za Dwójką uplasowała się Polsat (11,54 proc., filmy, gala KSW). Z kolei w grupie komercyjnej TVP2 była druga, przegrywając tylko z TVN. Trzeci był Polsat, a czwarta - TVP1.

Show przyniósł Dwójce wpływy reklamowe wynoszące 12,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dyrekcja TVP2 zadowolona jest z oglądalności show i jego jakości. - Program stał na wysokim poziomie wokalnym i artystycznym oraz spotkał się z pozytywnym przyjęciem ze strony widzów. Dlatego zastanawiamy się nad kontynuacją trzeciej edycji tego show w jesiennej ramówce TVP2. Na ostateczne decyzje jest jednak zdecydowanie za wcześnie - informuje nas centrum prasowe TVP.

Drugą edycję „The Voice of Poland” wygrała Natalia Sikora. Trenerami w niej byli: Justyna Steczkowska, Patrycja Markowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z Afromental. Show prowadzili: Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Producentem wykonawczym był Rochstar.

jury „The Voice of Poland”, fot. TVP


Trzy topowe odcinki „The Voice of Poland”

DataGodzWszyscy 4+
AMRSHR %
16-03-201321:092 943 71619,53%
23-03-201321:082 657 10417,53%
09-03-201321:082 537 17416,33%


Oglądalność „The Voice of Poland” na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN2 303 33315,81%19,37%
TVP12 271 90615,59%10,93%
TVP2 - The voice of Poland2 168 81414,88%15,44%
Polsat1 681 82711,54%14,23%

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 2” stracił 100 tys. widzów. 12,1 mln zł z reklam

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
on2
The Voice to najlepszy program muzyczny. Swoją formułą i poziomem uczestników program bije na głowę X Factor. Myślę,że warto postawić na 3 edycję.
odpowiedź
User
Pn
Wyjątkowe g... Nie dało się tej żenady oglądać. Pretensjonalnej żenady.
odpowiedź
User
szara komórka
A zlikwidowana z powodu kaprysu Manna 'Szansa na sukces' po 19 latach emisji miała średnio ponad 2 mln widzów, panowie prezesi, dyrektorzy anten - teraz możecie sobie o tym tylko pomarzyć :lol:
'Voice' jest momentami pretensjonalny, służący 'gwiazdom', których widoku twarzy obawiamy się już otwierając lodówkę. Wróćcie do prostoty, promującej młode talenty indywidualnie, bez zadęcia w szoł i zblazowane jurorstwo, bo to się przejada najszybciej :roll:
odpowiedź